اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد ریال

طرح زنجیره تولید گوشت دام سبک در سبزوار اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس امور عشایری جهاد کشاورزی سبزوار از اجرای طرح زنجیره تولید گوشت دام سبک در سال جاری در سبزوار خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال در نظر گرفته شد.

طرح زنجیره تولید گوشت دام سبک در سبزوار اجرا می‌شود

به گزار ش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد نبوی‌فرد ظهر امروز و در جمع خبرنگاران از اجرای طرح زنجیره تولید گوشت دام سبک در سال جاری در سبزوار خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال در نظر گرفته شد.

رئیس امور عشایری جهادکشاورزی سبزوار ادامه داد: به منظور حمایت از دامداران مناطق عشایری، تثبیت اشتغال و همچنین جلوگیری از پیش فروش دام سبک به جهت حفظ سودآوری حاصل از پرواربندی، این طرح به صورت پایلوت در استان خراسان‌رضوی به اجرا در آمده است.

وی اعتبار این طرح را بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد که 6 میلیارد ریال آن از محل صندوق حمایت از بخش کشاورزی و بقیه از محل منابع داخلی شرکت تعاونی عشایری شهرستان تامین شده است.

وی مدت زمان اجرای طرح را 120 روز مطرح کرد و ادامه داد: دام سبک خریداری شده برای اجرای این طرح 6562 راس است که 131 خانوار عشایری را زیر پوشش قرار داده است.

رئیس امور عشایری جهادکشاورزی سبزوار گفت: عشایر سبزوار با 615 خانوار و 75 هزار راس دام سبک، 15 درصد دام سبک و تولید 18 درصد گوشت قرمز شهرستان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول