اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گلستان به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: جشنواره فیلم کودک و نوجوان پس از پنج روز فعالیت گسترده با استقبال بی‎نظیر کودکان و نوجوانان گلستانی به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گلستان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودک و نوجوان کشور عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما عصر جدید گرگان اظهار داشت: شور و نشاطی که از استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی دیدم واقعا بی‎نظیر بود و احساس می‎کنم در این حوزه کمی کم‌کاری کرده باشیم.

جعفر گودرزی مرکز برگزاری جشنواره بین‎المللی کودک و نوجوان را در اصفهان عنوان و تصریح کرد: این جشنواره همزمان در 10 استان و 56 شهرستان برگزار شد که در استان گلستان به صورت ویژه این اتفاق خوشایند را شاهد بودیم.

وی خاطر نشان کرد: گلستان دومین استانی است که پا به پای این جشنواره پیش آمد و اتفاقات خوبی را رقم زد.

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودک و نوجوان گفت: امروز در گلستان و سیستان و بلوچستان جشنواره فیلم کودک رسما پایان یافت.

گودرزی یادآور شد: حضور کودکان و نوجوانان در سراسر ایران در جشنواره کودک نشان می‎دهد که با سینمایی نجیب، شریف، انسانی و اخلاقی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در سینمای ایران به دنبال اخلاق در سینمای کودک هستیم بیان کرد: امیدواریم با حمایت از سینمای کودک که می‎تواند ایران اسلامی را بیمه کند شاهد برپایی پربارتری از این جشنواره‎ها در دوره بیست و هفتم باشیم.

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودک و نوجوان با اشاره به اینکه در آیین افتتاحیه جشنواره بین‎المللی کودک از دو فرزند شهید ترور هسته‎ای آرمیتا و علیرضا تجلیل شد، بیان کرد: یکی از برکات این جشنواره گرامیداشت یاد شهدا بود چرا که ما هر چه داریم از شهداست و باید در این مسیر حرکت کنیم.

گودرزی خاطر نشان کرد: در جشنواره بیست و ششم با توجه به شرایط اقتصادی سعی کردیم پنج کاروان فرهنگی را به مناطق محروم مرزی روانه کنیم و 70 هزار بسته فرهنگی به کودکانی که از نعمت سینما محروم هستند، ارائه دهیم.

در پایان این جشنواره از خانواده شهید احمد روشنی و عوامل اجرایی که در این جشنواره تلاش خوبی به نمایش گذاشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول