اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور

مدیرعامل شرکت خدمات کشاورزی در استان مرکزی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مدیرعامل جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مرکزی معرفی شد.

مدیرعامل شرکت خدمات کشاورزی در استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز و در مراسمی محمدحسین بهاور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان معرفی و از خدمات و زحمات سید عطاءالله رضی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور در این مراسم گفت: بیش از 80 درصد از یارانه مستقیم بخش کشاورزی مربوط به نهاده‌ها است که تامین این نهاده‌ها از نیازهای اصلی بخش کشاورزی است.

احمد طمراسی افزود: تامین به موقع نهاده‌ها بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی را کاهش می‌دهد و تامین آن از دغدغه‌های مهم مسئولان این بخش به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور سالانه بیش از 50 هزار میلیارد ریال گردش مالی دارد که این نشان‌دهنده حجم بالای کاری در حوزه تامین و توزیع است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور بر لزوم توجه مسئولان به بخش کشاورزی تاکید و خاطر نشان کرد: حوزه کشاورزی یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در اقتصاد کشور است که توسعه آن باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

طمراسی افزود: تا زمانی که کشور در بخش کشاورزی و در تولید محصولات کشاورزی خودکفا باشد، خواهد توانست روی پای خود ایستاده و از دیگران بی‌نیاز باشد.

طوقعلی عبدالله‌‌زاده معاون طرح و برنامه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور نیز گفت: در حال حاضر 95 درصد از عملیات ستادی و امورات این شرکت به صورت هوشمند و تحت سامانه نرم‌افزاری انجام می‌شود که موجب افزایش راندمان کاری و کاهش مشکلات شده است.

به گفته وی تاکنون بیش از 3 میلیون و 600 هزار بهره‌بردار در سامانه هوشمند شناسنامه کشاورزان ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول