اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اخبار کوتاه از فرهنگسرای ولاء

خبرگزاری فارس: فرهنگسرای ولاء در ارتباط با ارتقای سطح فرهنگ شهروندان اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی متناسب با سنین مختلف کرده است.

اخبار کوتاه از فرهنگسرای ولاء

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اخبار کوتاه فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری به شرح زیر است:

خانه فرهنگ 13 آبان برگزار می‌کند

سلسله جلسات مشاوره با محوریت اخلاق در خانواده

خانه فرهنگ 13 آبان اقدام به برگزاری سلسله جلسات رایگان مشاوره با موضوع «اخلاق در خانواده» کرده است.

این جلسات با محوریت راهکارهای حفظ و گسترش فضائل اخلاقی در خانواده با بهره‌گیری از سیره پیامبر اکرم (ص)، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مجدزاده برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند روزهای پنج‌شنبه از ساعت 10:30 تا 12 به آدرس شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان مولایی جنوبی کوچه عطری خانه فرهنگ 13 آبان مراجعه کنند.

سلسله جلسات خانواده پایدار در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی

مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی اقدام به برپایی جلسات مشاوره با عنوان «خانواده پایدار» با محوریت موضوع تربیت کودک کرده است.

این گزارش حاکی است، نظر به استقبال مناسب شهروندان از این برنامه در فصول گذشته، این جلسات با بهره‌گیری از حضور کارشناسان مجرب، به بررسی و طرح موضوعاتی چون روانشناسی کودک، آموزش نکات تربیتی کارآمد، تربیت و آموزش دینی کودکان، نقش تشویق و تنبیه در تربیت صحیح فرزندان، نحوه تعامل با کودکان بیش فعال، کودک و مدرسه و ... می‌پردازد.

این نشست‌ها در تاریخ‌های هشتم، پانزدهم و بیست و دوم آبان ماه و همچنین سیزدهم و بیستم آذرماه سال جاری به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این جلسات، می‌توانند به آدرس شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، خیابان اردیبهشت سه جنب مسجد امام رضا (ع)، مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی مراجعه کنند.

برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی فصل پاییز در فرهنگسرای ولاء

مدیریت فرهنگی، هنری منطقه 20 به منظور ارائه خدمات آموزشی و مهارت‌افزایی تخصصی شهروندان، در فرهنگسرای ولاء و سایر مراکز این مدیریت شامل خانه‌های فرهنگ دولت‌آباد، 13 آبان، رازی، مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی، مجتمع فرهنگی، هنری شیخ صدوق (ره) و کتابخانه‌های 13 آبان و شیخ کلینی (ره)، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع به شرح ذیل کرده است.

کلاس‌های آموزشی این مراکز در بخش علوم قرآنی شامل روخوانی بزرگسال، روخوانی کودک و نوجوان، مهدقرآن، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، حفظ قرآن، احکام و مفاهیم قرآنی است.

در زمینه هنرهای تجسمی نیز رشته‌هایی مانند نقاشی، طراحی، خوشنویسی، داستان‌نویسی و کاریکاتور برای سنین مختلف برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، علوم رایانه، هنرهای خانگی و صنایع دستی نیز از دیگر دوره‌های آموزشی است که در این مراکز دایر است.

همچنین دوره‌هایی همچون اتاق بازی، کلبه شادی و کلاس‌های مهد و پیش دبستان که دربرگیرنده مفاهیم انس با قرآن، مفاهیم علوم و ریاضی، بازی‌های نمایشی و خلاقانه و قصه‌گویی و شعرخوانی است، ویژه خردسالان و نونهالان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کلاس‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز، بوستان ولیعصر (عج) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول