اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند خبر داد

حضور کاروان سلامت هلال‌احمر خراسان جنوبی در مدارس بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در یکی از مدارس این شهرستان حضور پیدا کردند.

حضور کاروان سلامت هلال‌احمر خراسان جنوبی در مدارس بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی صبح امروز در جمع اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری این چهارمین کاروان سلامت است که از سوی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با همکاری حوزه داوطلبان بیرجند به مدارس اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای این کاروان را دو پزشک، یک کارشناس روان‌شناسی، یک کارشناس بهداشت و چهار داوطلب تشکیل می‌دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند تصریح کرد: هدف از برگزاری کاروان سلامت در مدارس ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دانش‌آموزانی است که از مراکز درمانی دور هستند و امکان دسترسی به پزشک را ندارند.

لطیفی در ارتباط با خدمات ارائه شده در این طرح افزود: ویزیت رایگان، ارائه دارو و خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان در این طرح انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین توزیع 200 سبد بهداشتی شامل خمیر دندان، مسواک، حوله، شامپو و صابون از جمله خدماتی بود که از سوی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی به دانش‌آموزان ارائه شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: علاوه بر این اقدامات انجام شده نیز در این طرح 200 دانش‌آموز پسر در مقطع ابتدایی به صورت رایگان ویزیت و برای دریافت دارو به داروخانه جمعیت هلال احمر معرفی شدند.

لطیفی اظهار کرد: در سه کاروان سلامتی که از ابتدای امسال برگزار شده بود به 800 نفر در مناطق و روستاهای محروم و دانش‌آموزانی که از مراکز درمانی دور هستند خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول