اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری مانور فرضی زلزله در نهبندان و قاین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در قاینات و نهبندان مانور زلزله با حضور 70 نفر از اعضای کودک هلال احمر برگزار شد.

برگزاری مانور فرضی زلزله در نهبندان و قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: در این مانور فرضی زلزله، کودکان با نحوه صحیح پناهگیری در هنگام بروز حوادث طبیعی آشنا شدند.

وی افزود: این مانورها از بدو شکل‌گیری شخصیت این کودکان می‌تواند نقش موثری در تثبیت آموزش‌های امدادی برای استفاده از آن در زندگی این افراد داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان در تمامی شهرستان‌های خود اقدام به برگزاری مانور، مسابقه و کارگاه‌های آموزشی ویژه اعضای کودک با نام غنچه‌های هلال احمر کرد.

شهریاری از برگزاری جشن ویژه خانواده‌ غنچه‌های هلال احمر در باغ عمارت شوکت‌آباد خبر داد و گفت: باید اطلاعات خانواده‌ها نسبت به بروز حوادث و نحوه مقابله با آن‌ها ارتقا یابد.

وی افزود: آموزش کمک‌های اولیه، نحوه صحیح پناهگیری به هنگام وقوع زلزله و برگزاری مسابقه نقاشی از جمله برنامه‌های این مراسم بود؛ همچنین از دیگر برنامه‌های یک روز با غنچه‌های هلال احمر می‌توان به بازدید کودکان عضو جمعیت هلال احمر از موزه مردم‌شناسی و حیات وحش بیرجند اشاره کرد.

*برگزاری همایش کودک، خانواده و جامعه در فردوس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برپایی همایشی با عنوان کودک، خانواده و جامعه در فردوس در هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی خبر داد.

شهریاری افزود: در این همایش 10 مهد کودک زیر‌پوشش کانون غنچه‌های پیشاهنگ هلال احمر فردوس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر گردهم آمدند.

وی یادآور شد: در معاونت جوانان هلال احمر خراسان جنوبی یک‌هزار و 250 کودک، عضو غنچه‌های پیشاهنگ هلال احمر هستند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول