اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی سیریک خبر داد

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های سیریک

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی سیریک گفت: 4 میلیارد ریال اعتبار از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌های این شهرستان برای احداث ساختمان دهیار‌ی‌ها، بهسازی معابر و پسماند روستایی اختصاص یافته است.

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن حاجی‌پور صبح امروز در همایش دهیاران شهرستان سیریک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 250 هکتار اراضی ملی به 10 روستای شهرستان برای توسعه بافت‌های روستایی، احداث شهرک‌های مسکونی، احداث پارک و بوستان‌های روستایی، احداث مکان‌های تجاری و صنعتی، زمین‌های ورزشی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر واگذار می‌شود.

وی افزود: 4 میلیارد ریال اعتبار از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌های این شهرستان برای احداث ساختمان دهیاری‌ها، بهسازی معابر، پسماند روستایی و روشنایی معابر به دهیاری‌های شهرستان سیریک واگذار شده است.

بخشدار مرکزی سیریک بیان داشت: برخلاف همه ادیان و مذاهب، اسلام دینی با محوریت همگرایی اجتماعی است که دستیابی به کمالات انسانی تنها با محوریت اجتماع انسانی تحقق می‌یابد و اینکه انسان بتواند بر پایه خودبینی و خودمحوری به کمالات شایسته برسد.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: در آیین مقدس اسلام مسئله خدمت‌گذاری و خدمت به مردم از جمله تعالیم بسیار مهم اجتماعی و اخلاقی است و هر مسئول مسلمانی در هر مقامی که باشد موظف است به نیازهای مردم توجه و آنان را مورد حمایت و نیازهاییشان را با همت  برطرف سازد.

بخشدار مرکزی سیریک تصریح کرد: دهیاران باید خود را از مردم بدانند و در راستای حل مشکلات روستاهای خود نهایت تلاش خود را به کار گیرند و مسائل و مشکلات را به صورت واقعی و صحیح به مسئولان منعکس نمایند.

وی با بیان اینکه وظیفه دهیاران عمران و آبادی روستاست و تحقق این امر بستگی به انگیزه، توان،‌ پشتکار و مدیریت دهیار هر روستا دارد، افزود: خدمت آنچنان از درجه بالایی برخوردار است که خداوند علت خلقت را خدمت به خلق مى‌شمرد و محبوب‌ترین بندگان نزد خداوند سودمندترین آنها در خدمت به مردم است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول