اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) تاکید کرد

تثبیت جایگاه تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) با پیروزی مقابل صنعت مس کرمان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد گفت: این بازی برای تیم صنعت مس کرمان حکم مرگ و زندگی را دارد و پیروزی در مقابل این تیم جایگاه ما را در جدول تثبیت می‌کند.

تثبیت جایگاه تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) با پیروزی مقابل صنعت مس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علیرضا حبیبی اظهار کرد: بعد از سه پیروزی متوالی در مقابل تیم‌های هندبال نیروی زمینی ارتش، کاسپین قزوین و هپکو اراک، از ساعت 17 روز شنبه 13 آبان ماه در هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور در سالن مخابرات مشهد میزبان تیم با تجربه صنعت مس کرمان هستیم.

وی افزود: این تیم از چند بازیکن ملی پوش و یک بازیکن اوکراینی بهره می‌برد و سال‌ها است که در لیگ برتر حضور دارد.

حبیبی ادامه داد: تیم صنعت مس کرمان دو بار در لیگ برتر هندبال کشور مقام سوم را کسب کرده و سال گذشته در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد اظهار داشت: تیم صنعت مس کرمان در داربی کرمان در مقابل ستاره فروغ شکست خورده و هفته گذشته نیز با نتیجه نزدیک 21 بر 19 مقابل قهرمان هندبال ایران فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی را واگذار کرده و دیدار این هفته برایش حکم مرگ و زندگی را دارد.

وی ادامه داد: با پیروزی در این بازی می‌توانیم جایگاه دومی خود را با یک بازی کمتر نسبت به تیم صدر جدولی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر تثبیت کنیم.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول