اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مدیر شعب موسسه ثامن‌الحجج از تمرینات هندبال آمل

خبرگزاری فارس: شامگاه امروز مصطفی درویش مدیر شعب موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج شمال کشور به همراه خسرو ابراهیم‌زاده رئیس هئیت هندبال مازندران از تمرینات تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج آمل بازدید کردند.

بازدید مدیر شعب موسسه ثامن‌الحجج از تمرینات هندبال آمل

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس در آمل، شامگاه امروز سه‌شنبه مصطفی درویش مدیر شعب موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج شمال کشور به همراه خسرو ابراهیم‌زاده رئیس هئیت هندبال مازندران و محمدرضا یزدان‌پناه مسئول امور شعب موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج حوزه آمل، بابل، محمودآباد و نور از تمرینات تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج این شهرستان بازدید کردند.

تیم هندبال شهرستان آمل که همانند سال گذشته در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور حضور دارد برای حضوری قدرتمندانه در این دوره از رقابت‌ها به حمایت مالی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج درآمد.

این تیم هم‌اکنون تمرینات منسجمی را برای حضور در لیگ دسته یک این رشته ورزشی با هدایت حسن حاجی مربی جوان خود دنبال می‌کند.

این دوره از مسابقات جمعه هفته جاری کار خود را آغاز خواهد کرد که تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل به عنوان تنها نماینده استان مازندران در دیداری خانگی از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) میزبان هیئت هندبال زنجان است.

مدیر شعب موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج شمال کشور در این بازدید گفت: امیدواریم با حمایت مالی از این تیم بتوانیم زمینه را برای لیگ برتری شدن آن فراهم کنیم.

مصطفی درویش افزود: این تیم نیز با بازیکنان جوان و کادر فنی باتجربه خود می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشد.

رئیس هیئت هندبال مازندران نیز در این بازدید یادآور شد: این تیم در سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور حضور داشت و توانست بازیکنان زیادی را به تیم‌های ملی هندبال ایران اسلامی معرفی کند.

خسرو ابراهیم‌زاده تصریح کرد: این تیم با حمایت مسئولان و تشویق مردم ورزش‌دوست آمل می‌تواند با بازیکنان و کادر فنی توانمند خود زمینه برای لیگ برتری شدن مهیا کند.

به گزارش فارس، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی جمعه هفته جاری در دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) میزبان هیئت هندبال زنجان است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول