اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج جامعه پزشکی در بیانیه‌ای:

13 آبان برگ زرین اتصال حوادث و رخدادهای سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: بسیج جامعه پزشکی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 13 آبان برگ زرین اتصال حوادث و رخدادهای سرنوشت‌ساز است.

13 آبان برگ زرین اتصال حوادث و رخدادهای سرنوشت‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سازمان بسیج جامعه پزشکی به‌ مناسبت یوم‌الله 13 آبان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: 13 آبان برای همیشه به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران جاودانه است.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان نقطه عطفی در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی و برگ زرین اتصال حوادث و رخدادهای سرنوشت‌سازی است که برای همیشه آن را به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران جاودانه ساخته است؛ سه حماسه عظیم تاریخی این روز هر یک سهم بسزایی در شکل‌گیری روند بعدی مبارزات ضد استعماری و عدالت‌خواه ملت ایران داشته‌اند. تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 توسط عمال رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358. و این‌گونه بود که این روز به حق روز «ملی مبارزه با استکبار» نام گرفت.

در ادامه بیانیه بسیج جامعه پزشکی آمده است: بدون شک آن کسانی که پس از 33 سال، امروز دم از رابطه و مذاکره با آمریکا می‌زنند یا شناخت و اعتقادی به مبانی انقلاب اسلامی و سنت‌های لایتغیر الهی ندارند و یا بقای آنها در عرصه قدرت این‌گونه اقتضا می‌کند چرا که برای دولت‌مردان مستکبر آمریکایی در هر زمان، مذاکره با ایران یک فرصت طلایی است و راهبرد آنها صرفاً مذاکره برای مذاکره است، و نه حل و فصل اختلافات ریشه‌ای فی‌مابین، که آنها بهتر از برخی انقلابیون دیروز ما می‌دانند که تقابل ایران اسلامی با آنها ریشه در ماهیت طرفین دارد.

بسیج جامعه پزشکی در بیانیه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر یوم‌الله 13 آبان، ملت فهیم و قدرشناس و به خصوص جامعه پزشکی ایران اسلامی را به حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضد استکباری این روز فرا خواند و از دولتمردان و سران محترم سه قوه خواست تا با وحدت و همدلی حول رهنمودهای مقام معظم رهبری هرگونه توطئه دشمنان خارجی و داخلی و نیز تحریم‌های سازمان یافته را با بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی به بهترین شکل خنثی کنند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول