اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران:

100 درصد نیازهای صنعت و بازار کار از فنی‌وحرفه‌ای تامین شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: 100 درصد نیاز صنایع و بازار کار باید توسط آموزش دیدگان فنی و حرفه‌ای این اداره کل تامین شود.

100 درصد نیازهای صنعت و بازار کار از فنی‌وحرفه‌ای تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، عبدالرضا شریعت‌نژاد پیش‌ازظهر امروز در همایش ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با محوریت علما و روحانیون در بهشهر افزود: ایجاد کار و اشتغال پایدار، دغدغه جدی مسئولان کشور است که سازمان فنی و حرفه‌ای با توجه به برخورداری از امکانات فراوان آموزشی‌ می‌تواند به خوبی زمینه حل این مشکل را فراهم کند.

وی بیان داشت: بر اساس آمار و شواهد هیچ فرد صاحب مهارتی در جامعه بیکار نمی‌ماند و ما می‌توانیم با گسترش این تفکر، افراد بیشتری را برای یادگیری و فراگیری مهارت، به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ترغیب کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای موفق‌ترین سازمان کشور در فراهم کردن اشتغال پایدار است که باید جوانان را به این سمت هدایت کنیم.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه نقش فنی و حرفه‌ای باید در صنایع و بازار کار پررنگ‌تر شود، افزود: 100 درصد نیاز صنایع و بازار کار باید توسط آموزش دیدگان فنی و حرفه‌ای این اداره کل تامین شود.

وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران این است که بحث کیفی‌سازی در مهارت‌های آموزشی ارتقا یابد.

شریعت‌نژاد گفت: امروزه به نیروهایی که مورد نیاز بازار کار، به ویژه صنایع است، آموز‌ش‌های لازم متناسب با بازار کار ارائه می‌شود.

انتهای‌پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول