اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

371 حرفه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای همدان ارائه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 371 حرفه در مراکز ثابت، روستاها، پادگان، زندان، جوار دانشگاه و صنایع در استان همدان آموزش داده شده است.

371 حرفه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای همدان ارائه شد

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 371 حرفه در مراکز ثابت، روستاها، پادگان، زندان، جوار دانشگاه و صنایع در استان همدان آموزش داده شده است.

وی ادامه داد: در سطح استان 20 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت به صورت رایگان آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهند که در شش ماهه نخست، 222 حرفه متنوع در قالب 413 دوره در این مراکز به اجرا درآمد.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: برای بهره‌مندی تمام اقشار از آموزش‌های مهارتی و برقراری عدالت آموزشی، در این مدت آموزش 35 حرفه در قالب تیم‌های سیار شهری و 52 حرفه در قالب 100 دوره در روستاهای استان برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، 44 حرفه در مراکز جوار دانشگاهی سطح استان ارائه شد و دانشجویان از 159 هزار نفرساعت آموزش مهارتی بهره‌مند شدند.

باقری با اشاره به ارائه خدمات آموزشی این اداره کل در زندان و پادگان بیان داشت: در این مدت 27 حرفه در زندان و 16 حرفه نیز در پادگان ارائه شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در هر سه حوزه خدمات، کشاورزی و صنعت ارائه می‌شود و هرساله بر اساس میزان اشتغالزایی حرفه‌ها، برنامه‌ریزی برای دوره‌های بعد انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول