اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از لحاظ کمی و کیفی

فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی رتبه سوم کشوری دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی از لحاظ کمی و کیفی بعد از استان‌های اصفهان و خراسان‌جنوبی رتبه سوم کشوری را داراست.

فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی رتبه سوم کشوری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جمشید اسعدی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور مالی و عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی از لحاظ کمی و کیفی عملکرد 122 درصدی دارد.

این مسئول با تاکید بر نقش نیروی انسانی در برنامه‌های توسعه افزود: نیروی انسانی تحصیل کرده و ماهر از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تحقق اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌های توسعه سازمان هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به منابع انسانی و توسعه نیروی انسانی و دستیابی به اهداف سازمان با بهره‌وری بالا مدیران سازمان باید مدیریت کارکنان نوآور و خلاق، متعهد، دانش‌محور، بهره‌ور، روابط محور، مشتری‌محور را مدنظر داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه پویایی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای حلقه مفقوده‌ای است که عدم توجه به آن بر ارتقای سطح کارآیی کارکنان تأثیر منفی خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های روزافزون نظام اداری باید بر مبنای ارزش‌ها، باورها و مسائل فرهنگی شکل بگیرد.

اسعدی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه شناخت استعدادها ضروری است، ادامه داد: ‌در راستای افزایش بهره‌وری سازمان‌ها و ادارات به‌کارگیری نیروهای انسانی شایسته در سطوح مختلف مشاغل سازمانی، پایش عملکرد و افزایش مهارت و هدایت صحیح نیروی انسانی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین استان آذربایجان‌غربی در طرح جهادی ترویج کارآفرینی و مهارت‌آموزی رتبه سوم را کسب کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف طرح جهادی ترویج کارآفرینی و مهارت‌آموزی، اضافه کرد: طرح جهادی ترویج کارآفرینی و مهارت‌آموزی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مهارت‌آموزی، هدایت آموزش به منظور تقویت بنیان‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد نظام ارزشی در تمام استان‌های کشور در ماه مبارک رمضان با همکاری روحانیان مراکز آموزشی و با همراهی کارشناسان مشاوره برگزار شد.

به گفته وی تبیین ارزش‌های فنی و مهارت در نظام دینی، اختصاص بخشی از فعالیت‌های تبلیغی روحانیان به آموزش‌های مهارتی، فراهم‌کردن زمینه تبلیغات دینی همسو با مباحث آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نهادینه‌کردن فرهنگ کار و مهارت و آموزش‌های فنی حرفه‌ای و ترغیب مخاطبان به یادگیری حرفه و مهارت در زندگی از جمله اهداف اجرای طرح جهادی ترویج کارآفرینی و مهارت‌آموزی است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول