اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب:

3 کاروان راهیان‌نور به منطقه عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: 3 کاروان راهیان‌نور از دانش‌آموزان شهرستان سرپل‌ذهاب به منطقه عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

3 کاروان راهیان‌نور به منطقه عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، برومند کشتمند در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری 17 هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب مشغول به تحصیل هستند.

کشتمند با توجه به کسب رتبه اول شهرستان سرپل‌ذهاب در اعزام راهیان نور در سال گذشته افزود: نخستین گروه از راهیان نور در سال‌جاری نیز اعزام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب از اعزام 3 کاروان دیگر راهیان نور شهرستان خبر داد و هدف از برگزاری اردوی کاروان‌های راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد و شهادت و دفاع از آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مقابله با تهدیدات نرم دشمن عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مجید صفدری نیز با اشاره به آیات و روایات بر حضور روحانیت در مدارس در راستای تعمیق باورهای دینی و مذهبی تأکید کرد.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام سوگواری آقا ابا‌عبدالله الحسین و ماه محرم ضرورت دارد با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت معنوی نهایت استفاده را داشته باشیم.

میرزامراد‌ پیرو نیز گفت: پیشرفت علم و تکنولوژی، جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی در آموزش و پرورش را به امری ضروری تبدیل کرده، لذا همه باید برای این تحقق این خواسته مهم آموزش و پرورش را یاری رسانیم.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه آموزش و پرورش شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم، گفت: همکاری مسئولان و کمک‌های مردمی در سال تحصیلی جدید، راهگشا است و در این صورت می‌توانیم اکثر مدارس شهرستان را به فناوری نوین آموزشی مجهز کنیم.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول