اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه آبیک:

ورود بسیج به هر عرصه راهگشاست

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: ورود بسیج به هر عرصه در کشور راهگشاست.

ورود بسیج به هر عرصه راهگشاست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام عباس تقوایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به جایگاه بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: با ورود بسیج به همه حوزه‌هایی که نظام احساس نیاز کرده مشکلات و موانع برطرف شده که بیانگر عملکرد مطلوب این نهاد مقدس است.

وی افزود: اگر مسئولان بتوانند تفکر بسیجی را در زندگی تمام آحاد جامعه جاری و ساری کنند، انقلابی پویاتر خواهیم داشت.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به تبیلغات سوء دشمنان علیه اسلام و انقلاب، نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مدیریتی و جامعه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و ضروری است.

مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان آبیک بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان پس از تحمیل هشت سال جنگ علیه انقلاب اسلامی جبهه خود را به جبهه نرم تغییر دادند و با تمام توان با استفاده از ابزارهای مختلف اطلاعاتی، ماهواره‌ای، اینترنتی، فضای مجازی و امواج رادیویی و تلویزیونی به جنگ فرهنگی روی آوردند و امروز هم با جنگ اقتصادی درصدد است به نظام اسلامی لطمه وارد کند.

تقوایی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند نور انقلاب را که با دستان امام راحل روشن شده خاموش کنند به همین دلیل با توطئه‌های مختلف نظیر مأیوس کردن مردم، تضعیف روحیه مقاومت و پایداری، مرعوب کردن مردم، ترویج سکولار (جدایی دین از سیاست)، کاهش اعتماد به نفس مردم و پایمال کردن روحیه ایثار و شهادت طلبی درصدد است مردم را از نظام و ولایت جدا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات دشمن به ویژه اختلافات بین قومیت‌ها و سلب اعتماد مردم از مسئولان لازم است که مسئولان و دلسوزان نظام در خط مقدم جبهه بسیج باشند تا خون ریخته شده شهدا پایمال نشود و بتوانیم پرچم نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) بسپاریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول