اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

حضور 2 آمبولانس 13 دقیقه پس از تصادف در جاده آبادان ماهشهر

خبرگزاری فارس: قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور 2 آمبولانس 13 دقیقه پس از تصادف در جاده آبادان ـ ماهشهر خبر داد.

حضور 2 آمبولانس 13 دقیقه پس از تصادف در جاده آبادان ماهشهر

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: ساعت چهار و 35 دقیقه عصر روز گذشته به‌دنبال تصادف دلخراش در جاده آبادان ـ ماهشهر به اورژانس 115 شادگان برای حضور اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه تصادف در حوزه شادگان به وقوع پیوست، افزود: با حضور دو آمبولانس از اورژانس شهرستان شادگان به اورژانس آبادان برای کمک اطلاع‌رسانی شد.

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: 13 دقیقه پس از حادثه تصادف، نخستین کد آبادان به محل اعزام شده و در راستای پوشش مضاعف حادثه از نیروهای آتش‌نشانی و هلال احمر شهرستان کمک درخواست کردیم.

وی اضافه کرد: زمانی که نیروهای اورژانس ما در محل حضور پیدا کردند اقدام به خدمت‌رسانی به دو مجروح کرده و جداسازی اجساد متوفیان به‌دلیل گیر کردن در آهن‌آلات خودروها را به آتش‌نشانی سپردیم.

حسونی بحرینی همچنین عنوان کرد: عملیات احیا بر روی مصدومان انجام و یکی از آنها را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان و دیگری را برای مداوا به اهواز اعزام کردیم.

وی ادامه داد: از سه آمبولانس حاضر در صحنه دو دستگاه مربوط به آبادان و یک دستگاه از سوی خرمشهر اعزام شده بود که حادثه را پوشش دادند.

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: ما در حادثه دلخراش اخیر همه تلاش خود را برای امدادرسانی به مجروحان انجام داده و از مشاهده صحنه‌های این تصادف بسیار متأثر شدیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول