اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد

تشدید طرح برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از تشدید طرح برخورد با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر در استان خبر داد.

تشدید طرح برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احمد خدایی صبح امروز طی نشستی خبری در این رابطه اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق مواد مخدر و افراد مجرم و قانون‌گریز و در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در محلات بندرعباس اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تعدادی منزل متعلق به عوامل خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد، یک کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر در بسته‌های کوچک و آماده فروش کشف و پنج نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خاطرنشان کرد: مواد مخدر مکشوفه به همراه یک موتورسیکلت توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

خدایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک باب منزل مسکونی در بندرعباس که محل دپو و نگهداری مواد مخدر بود را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پرتلاش استان روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه وارد منزل شده و 289 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو و دو نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در این راستا دستگیر کردند.

خدایی خاطرنشان کرد: مواد مخدر مکشوفه به همراه خودرو به یگان منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه حمل و توزیع مواد مخدر، از طریق تلفن فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول