اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه کاشان

برنامه‌های هفته بسیج در کاشان اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در کاشان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان جواد نائینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال همزمانی هفته بسیج با محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر که یکی از اصول قیام عاشورا بود چندین مأموریت را بر عهده بسیج گذاشته است.

وی، از تبیین مفاهیم اقتصاد مقاومتی، آماده‌سازی مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن و گفتمان ولایت در قالب طرح فتح‌المبین از جمله مأموریت‌های بسیج در این هفته نام برد.

فرمانده سپاه کاشان، اجرای تدابیر مقام معظم رهبری برای فرهنگ‌سازی مردمی در بخش‌های اقتصاد مقاومتی شامل شیوه و روش‌های اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن را یکی از این مأموریت‌ها دانست.

به گفته وی، هر ایرانی به عنوان یک سرباز در جبهه اقتصادی باید برای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌های دشمن از اسراف و تبذیر در همه سطوح از خانواده گرفته تا مدیریت کلان جامعه جلوگیری کند.

نائینی، آماده‌سازی مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن را مأموریت بعدی بسیج در این هفته اعلام کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از تحمیل اراده دشمن به ملت، مردم در تحریم‌ها نیز باید مانند دوران هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی بر دشمن در میدان مبارزه اقتصادی با دشمن حاضر باشند.

وی همچنین بازگویی و روش اجرایی تدابیر مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی با عنوان گفتمان ولایت در قالب طرح فتح‌المبین را یکی دیگر از مأموریت‌های بسیج در این هفته اعلام کرد.

نائینی در ادامه با اشاره به نامگذاری ایام هفته بسیج بیان داشت: اولین روز هفته بسیج سه‌شنبه 30 آبان با عنوان حضرت اباعبدالله‌الحسین الگوی شجاعت بسیجی با رویکرد فرهنگی آغاز می‌شود.

وی به سپس به ذکر عناوین دیگر روزهای هفته بسیج اشاره کرد و افزود: چهارشنبه اول آذرماه با عنوان حضرت قاسم‌بن‌الحسن الگوی نوجوانان بسیجی با رویکرد سازندگی، پنجشنبه دوم آذرماه با نام حضرت علی‌اصغر(ع) الگوی ایثار بسیجی با رویکرد علمی، جمعه سوم آذرماه با عنوان حضرت علی‌اکبر(ع) الگوی جوانان منتظر بسیجی با رویکرد انتظار و امر به معروف و نهی از منکر، شنبه چهارم آذرماه با شعار حضرت ابوالفضل(ع) الگوی بصیرت ولایی، یکشنبه پنجم آذرماه با عنوان حضرت اباعبدالله با رویکرد الگوی شهادت‌طلبی یک بسیجی و دوشنبه ششم آذر با عنوان حضرت زینب(س) الگوی زنان بسیجی با رویکرد زنان نامگذاری شده است. 

فرمانده سپاه کاشان در ادامه اجرای رزمایش محرم توسط قرارگاه فرعی کربلا با حضور سپاه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز در قالب تیپ عملیاتی تحت امر قرارگاه امام هادی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان را یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این رزمایش چهار گردان به مدت دو روز از محل اردوگاه قدس کار خود را آغاز می‌کنند ابراز داشت:  این رزمایش در همه حوزه‌های شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز با تیراندازی تمامی افراد حاضر برگزار می‌شود.

نائینی، اجتماع هیئت‌های مذهبی نونهالان عاشورایی، دیدار یگان‌های نظامی و انتظامی با امام جمعه کاشان، گردهمایی هنرمندان بسیجی، همایش مسئولان اردوهای جهادی و سرگروه‌های طرح هجرت، همایش بزرگ نوجوانان بسیجی و هیئت‌های مذهبی نوجوانان 13 ساله، برگزاری مسابقات قرآنی، برپایی صبحگاه مشترک، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، افتتاح ساختمان‌های حوزه‌های بسیج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت نرجس(س)، اجتماع عظیم هیئت‌های پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، برگزاری همایش نونهالان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی، راهپیمایی نیروهای طرح هجرت و برگزاری یادواره شهدای جامعه پزشکی کاشان را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کاشان اعلام کرد.

وی همچنین حضور سازمان‌یافته بسیجیان، اجتماع بزرگ هیئت‌های جوانان بسیجی، برپایی نمایشگاه یاد یاران، راه‌اندازی پایگاه سلامت و ویزیت رایگان، سخنرانی فرمانده ناحیه و فرماندهان حوزه‌ها در نماز جمعه، اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در نماز ظهر عاشورا، قرائت زیارت ناحیه مقدسه، آغاز مراسم هیئت رزمندگان اسلام در دهه دوم محرم، اجتماع بزرگ زنان عاشورایی و قرائت خطبه حضرت زینب(س) با عنوان همایش زینبیون، جلسه شورای اداری و برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج با عزاداری امام حسین(ع) را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان برشمرد.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول