اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل در گفت‌وگو با فارس

بارش باران 15 میلیارد ریال به آمل خسارت وارد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: بارش باران و جاری شدن سیل 15 میلیارد و 502 میلیون ریال به آمل خسارت وارد کرد.

بارش باران 15 میلیارد ریال به آمل خسارت وارد کرد

یدالله اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه بارندگی 21 آبان باعث آبگرفتگی شدید در شهر و وقوع سیل در برخی بخش‌های آمل شد، افزود: بارش باران به این میزان در سال‌های اخیر کمتر دیده شده بود و همین امر موجب شد تا خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه این بارش موجب آبگرفتگی خیابان‌ها و ورود سیلاب به منازل مسکونی در این شهر شد، اظهار داشت: تمام اقدامات برای تخلیه آب منازل مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این بارندگی شدید موجب ایجاد خسارت در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، معابر شهری، شبکه‌های برق، سردهنه‌های زراعی، آب شرب شهری و روستایی و تخریب تعدادی پل روستایی شد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه تا این لحظه برآوردها نشان می‌دهد که بارش باران و وقوع سیل 15 میلیارد و 502 میلیون ریال به این شهرستان خسارت وارد کرده است، افزود: این حوادث یک حادثه طبیعی نبود بلکه عدم نظارت مدیران در برخی ساخت‌وسازها حاشیه راه‌ها و رودخانه‌ها در تشدید خسارت‌ها نقش داشت.

وی با تاکید بر اینکه نهرهای درون و برون شهری برای جلوگیری از سیل با دقت لایروبی شوند، بیان کرد: در زمینه تامین اعتبارات، با توجه به حجم خسارت‌ها نیازمند اعتبارات ملی هستیم که امیدواریم با حمایت نماینده شهرستان بتوانیم آن را تامین کنیم.

اکبرزاده با انتقاد از برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: تعدادی از مدیران چه مرتبط با بحران و چه غیرمرتبط در جریان این حوادث نبودند و اصلا به دنبال چرایی ماجرا و یا کمک به مجموعه برنیامدند.

انتهای‌پیام/86011/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول