اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاران ‌خارجی برای توسعه قم

خبرگزاری فارس:‌ استاندار قم خواستار بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه شهر قم شد.

بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاران ‌خارجی برای توسعه قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی به منظور توسعه قم گفت: همه دستگاه‌های استان تمایل به همکاری با سرمایه‌گذاران در این زمینه را دارند و شرایط در استان نیز مهیاست. 

وی با بیان اینکه باید از همه توان و ظرفیت‌ها برای تشویق سرمایه‌گذاران و دعوت از آنها برای سرمایه‌گذاری در قم استفاده کنیم، از برگزاری همایش معرفی توانمندی‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری استان در بهمن ماه خبر داد.

استاندار قم با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌های خارجی می‌توان از شورای ایرانیان کمک گرفت گفت: خروجی این همایش باید حضور واقعی سرمایه‌گذاران در استان باشد.

پیریایی با اشاره به اهمیت تشکیل ستاد سرمایه‌گذاری استان خاطر نشان کرد: تهیه بسته‌های ویژه سرمایه‌گذاری در قم، شناسایی فرصت‌ها، مزیت‌ها و تبیین ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار جدی این ستاد قرار گیرد.

سید رضا دهناد معاون برنامه‌ریزی استانداری قم در این نشست با اشاره به فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در قم خاطر نشان کرد: قم در مرکز ایران واقع شده و بازاری 20 میلیونی برای محصولات این شهر فراهم است، ضمن اینکه شرایط و بسترهای ارتباطی مناسب از جمله فرودگاه، مترو، مونوریل و آزادراه‌های ایمن، زمینه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول