اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر خبر داد

افزایش 189 درصدی کشفیات مواد مخدر در روانسر

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 528 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان روانسر کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 189 درصد افزایش داشته است.

افزایش 189 درصدی کشفیات مواد مخدر در روانسر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در کارگروه اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر شهرستان روانسر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 528 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان روانسر کشف و ضبط شده است.

صفری با بیان اینکه سال گذشته 291 گرم مواد مخدر در شهرستان روانسر کشف شده گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 189 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: طی همین مدت 64 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند که تعداد دستگیری‌ها نسبت به هشت ماهه نخست سال گذشته 14 و نیم درصد رشد نشان می‌دهد.

صفری عمده مواد کشف شده در شهرستان روانسر را تریاک و شیشه اعلام کرد.

فرماندار روانسر در پایان گفت: در سال‌جاری 242 واقعه ازدواج در این شهرستان ثبت شده که در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته 9 درصد کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2700/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول