اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

تقارن محرم و هفته بسیج فرصت بیان نهضت عاشوراست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به تقارن هفته بسیج با دهه اول محرم گفت: تقارن محرم و هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان نهضت عاشورا است.

تقارن محرم و هفته بسیج فرصت بیان نهضت عاشوراست

حسن درویشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تقارن هفته بسیج امسال را با ایام محرم بهترین فرصت برای بیان نهضت عاشورا دانست و گفت: تقارن هفته بسیج امسال با دهه اول محرم فرصت بسیار مناسبی است تا تناسب هویت و حقیقت بسیج با محرم و عاشورا تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا اظهار داشت: این تقارن با تاسی از فرهنگ غنی عاشورا می‌تواند تبلور وحدت و انسجام ملی و نیز محمل امیدآفرینی عمومی برای مقابله با تهدیدات متعدد دشمنان بویژه در حوزه اقتصادی باشد که امید آن داریم با برنامه‌های منسجم و فاخر این امر مهم تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج می‌تواند نقش چشم‌گیری در برقراری امنیت داشته باشد، خاطرنشان کرد: بسیج تاکنون در زمینه جنگ نرم نقش مهمی داشته و می‌تواند در آینده با افزایش پشتیبانی‌های مسئولان و مردم از آن، عملکرد بسیج بهتر از گذشته شود.

درویشی اضافه کرد: شعار محوری این هفته، بسیج امتداد عاشورا و همچنین شعار اصلی این هفته «هیهات من الذله، یالثارات الحسین (ع)، لبیک یا حسین (ع)» است و بسیجیان دلیر ایران اسلامی الگوی مقاومتی و آزادگی خود را از امام حسین (ع) گرفتند و اکنون نیز تا آخرین لحظه و قطره خونشان در کنار مولا و مقتدایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند ماند.

وی تصریح کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تا به امروز گام‌های شایسته‌ای را برای اقتدار نظام برداشته است چراکه بسیج از مردم است. اکنون عزتمندی و اقتدار و نقش بسیج در جامعه باعث دلهره و ترس در دل دشمنان داخلی و خارجی شده تا نقشه‌های شوم خود را برباد رفته بدانند.

افتتاح 7 پایگاه بسیج در پیشوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: یادواره شهیده سال ناهیده فاتحی کرجو و شهدای زن شهرستان، تجلیل از خانواده معظم شهدا و بسیجیان نمونه، عطرافشانی مزار شهدا توسط حوزه‌های مقاومت، برقراری زیارت عاشورا توسط حوزه بسیج اصناف، افتتاح حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان و افتتاح هفت پایگاه بسیج حوزه اصناف، برگزاری مسابقات ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی (پایگاه صالحین)، همایش حلقه‌های صالحین حوزه و پایگاه‌های مقاومت برادران، اجتماع بزرگ بسیجیان در روز عاشورا در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) و اقامه نماز، اجرای مسابقات قرآنی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در سطح شهرستان، همایش امر به معروف و نهی از منکر، سازماندهی گردان‌های عاشورا، امام علی (ع) و بیت المقدس از جمله برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در ایام هفته بسیج است.

درویشی در پایان تعامل بین روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه شهرستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در هر سازمانی به عنوان چشم آن سازمان محسوب می‌شوند و هفته بسیج بهترین فرصت برای این تعامل و ترویج فرهنگ و اندیشه بسیجی در میان سازمان و افراد جامعه است.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول