اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه تاکستان صورت گرفت

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در تاکستان

خبرگزاری فارس: در نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه تاکستان برنامه‌ها و مناسبت‌های هفته بسیج در این شهرستان تشریح شد.

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، مسلم لطفی‌زاده در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سالن جلسات سپاه ناحیه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: نهاد مقدس بسیج از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با یک رویکرد نوین و منطبق با ارزش‌ها از سوی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی تشکیل و بنیان‌ نهاده شده و تا به امروز نیز در مقاطع مختلف بر اساس همین رویکرد‌ها به ایفای نقش پرداخته است که تا به این لحظه خالق سربلندی‌های فراوانی برای ملت و نظام اسلامی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تاکستان افزود: مهم‌ترین وظیفه نهاد بسیج از بدو شکل‌گیری تاکنون حفاظت از ارزش‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در عرصه خدمت‌رسانی از افتخار‌آفرینی‌های بسیج است، تصریح کرد: این نیروی مخلص با فرهنگ‌سازی در بین کارگزاران و متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است گام‌های چشم‌گیری را در اعتلا و پویایی کشور برداشته و سبب افزایش اقتدار و انسجام دینی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان با اشاره به کارکرد‌های بسیج متناسب با شرایط انقلاب اسلامی و تهدیداتی که وجود داشته است، بیان کرد: حضور گسترده بسیجیان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دورانی که دشمن با تهاجم سخت درصدد شکست انقلاب اسلامی بود از افتخاراتی است که برگردن پیشکسوتان رزمنده و بسیجی نهاده شده است و لازم است به نسل جوان انتقال یابد.

لطفی‌زاده اضافه کرد: در مقطع کنونی نیز توجه به هجمه اقتصادی و فرهنگی که دشمنان و معاندان درصدد ایجاد آن هستند، نکته بسیار مهمی است که همه باید نسبت به آن اهتمام ویژه و دقیق داشته و در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بسیج در تمام میدان‌هایی که مقام معظم‌ رهبری فرمان داده‌اند حاضر بوده و از کیان و آبروی ایران اسلامی پاسداری می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ادامه داد: بسیجیان امروز با پشتکار و انگیزه بسیار قوی هر لحظه به اندیشه‌ها و اهداف والای نظام اسلامی نزدیک‌تر شده و از هیچ کوششی برای اعتلای اسلام فروگذار نمی‌کنند.

لطفی‌زاده با اشاره به اینکه جنگ نرم در مفهوم حقیقی معانی گسترده‌ را شامل می‌شود، بیان کرد: تخریب باور‌ها و آموزه‌های دین مبین اسلام از جمله اهدافی هستند که دشمنان غربی به طور ویژه در مقوله تهاجم فرهنگی به دنبال آن بوده و ابزار گوناگونی را نیز برای دست‌یابی به مقاصد پلید خود به کار می‌برند.

وی عنوان کرد: تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآن کریم در جامعه و سوق داده جوانان و نوجوانان به نماز و معارف دین مقدس اسلام وظیفه و رسالت خطیر متولیان فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ادامه داد: قدرت معنوی بسیجیان عامل پیروزی‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی بوده است که دشمنان تا به امروز از آن واهمه داشته و با انواع ترفند‌ها درصد کم‌کردن نقش معنویت بوده‌اند.

لطفی‌زاده بیان کرد: آگاهی و بصیرت‌بخشی به قشر‌های بسیج نیز امروز از اولویت‌هایی است که باید نهادینه شود.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام دهه محرم حسینی تصریح کرد: مکتب بسیج نشأت گرفته از قیام حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین داشته و امروز افتخار بسیجیان حرکت در مسیر عاشورا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ادامه داد: ویژه برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی قرار است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با هفته بسیج از سوی سپاه ناحیه تاکستان برگزار می‌شود.

لطفی‌زاده تصریح کرد: دیدار بسیجیان با امام جمعه تاکستان، برپایی مراسم صبحگاه مشترک با نیروی انتظامی، همایش نونهالان بسیجی، افتتاح یک نمایشگاه فرهنگی و هنری با حضور مسئولان شهرستانی، برپایی مسابقات قرآن در مقطع شهرستانی، برپایی یادواره شهدای روستای اک از توابع بخش اسفرورین، همایش نوجوانان بسیج، برپایی همایش تعزیه حضرت قاسم‌ابن‌الحسن (ع) توسط بسیجیان و همچنین حضور گسترده بسیجیان در مراسم سوگواری ابا‌عبد‌الله‌الحسین (ع) از اهم برنامه‌هایی است که ‌همزمان با آغاز هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول