اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری 51 عنوان برنامه در هفته بسیج در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: 51 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در استان برگزار می‌شود.

برگزاری 51 عنوان برنامه در هفته بسیج در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال هفته بسیج با عنوان بسیج، امتداد عاشورا گفت: به همین منظور 600 برنامه مستقل از یکدیگر در سطح رده‌های مختلف بسیج استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای فراوانی که برای انقلاب اسلامی به همراه داشته است، تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج در استان همزمان با سراسر کشور از روز سه‌شنبه 30 آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ششم آذرماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی ادامه داد: هر کدام از روزهای هفته بسیج با توجه به همزمانی آن با دهه اول محرم، به نام یکی از خاندان و اهل بیت امام حسین (ع) نام‌گذاری شده است.

این مسئول افزود: به همین منظور روز اول هفته بسیج به نام حضرت عبدالله بن الحسن (ع) الگوی شجاعت بسیجی، دومین روز از هفته مبارک بسیج به نام روز حضرت قاسم بن الحسن (ع) الگوی نوجوان بسیجی و سومین روز هفته بسیج به نام حضرت علی اصغر(ع) الگوی ایثار بسیجی نام‌گذاری شده است.

یوسفعلی‌زاده همچنین عناوین چهارمین روز از هفته بسیج را حضرت علی اکبر (ع)، الگوی جوانان بسیجی، پنجمین روز از هفته بسیج را حضرت ابوالفضل (ع) الگوی بصیرت ولایی بسیجی، ششمین روز هفته بسیج روز حضرت سید الشهدا (ع) الگوی شهادت‌طلبی بسیجی و آخرین روز هفته بسیج را روز حضرت زینب کبری (س) اعلام کرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه به فراخور این روزها، برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و ... پیش‌بینی شده است، برگزاری نمایشگاه استانی با عنوان بسیج، امتداد عاشورا، افتتاح چند نمایشگاه فرهنگی در استان، اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با ظهر عاشورا، همایش 13 ساله‌های حسینی با حضور نوجوانان، برگزاری یادواره شهیدان دانش‌آموز و بهره‌برداری از چند پروژه در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت هفته بسیج عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین طی این هفته، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و 20 نمایشگاه کتاب در خراسان‌شمالی برپا می‌شود که در طول این هفته آماده بازدید عموم خواهد شد.

برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج از سی‌ام آبان‌ماه تا ششم آذرماه همزمان با سراسر کشور در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول