اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 33

پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» هم‏زمان با ماه محرم‏الحرام در سمنان برگزار می‏شود.

پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، هم‏زمان با فرارسیدن ماه محرم‏الحرام، انجمن عکاسان جوان مؤسسه موج فرهنگ با همکاری نهادهای فرهنگی استان سمنان برای پنجمین سال متوالی، به برگزاری سوگواره عکس «مهر محرم» اقدام می‏کند.

مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» در سمنان در گفت‏وگو با خبرنگاران، از همه عکاسان و علاقه‏مندان دعوت کرد تا آثار خود را با موضوع ماه محرم، قیام عاشورا و به تصویر کشیدن مراسم و آیین‏‏های عزاداری سرور و سالار شهیدان، به آدرس دبیرخانه واقع در سمنان، شهرک گلستان، بلوار نگارستان غربی، مجتمع فرهنگی جوانان، دفتر مؤسسه موج فرهنگ، کدپستی 93635-35197 و تلفن 3-4437521 یا پست الکترونیکی Mehremoharram@gmail.com  ارسال کنند.  

میثم قدس‏پور گفت: هر عکاس می‏تواند پنج اثر با حداقل طول 30 سانتی‏متر و با کیفیت Dpi300 با فرمت Jpg که در محرم سال‏جاری عکس‏برداری کرده است، را به دبیرخانه پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» در سمنان ارسال کند.

وی همچنین از پذیرش عکس‏های عکاسان سراسر ایران در پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» خبر داد و ابراز داشت: دبیرخانه سوگواره، جوایز ارزنده‏ای برای نفرات اول تا سوم، عکس برگزیده مردمی و همه عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، در نظر گرفته است که جهت اطلاع از آنها می‏توان به سایت موسسه موج فرهنگ به نشانی  www.Mojefarhang.com مراجعه کرد.

دبیر موسسه موج فرهنگ، هدف از برگزاری سوگواره عکس «مهر محرم» را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه، شناخت بهتر قیام عاشورا و  تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‏های عزاداری در نقاط مختلف استان سمنان دانست.

قدس‏پور از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حوزه هنری استان سمنان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان در اجرای این برنامه قدردانی کرد.

مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» در سمنان ابراز امیدواری کرد: پنجمین سوگواره نیز همانند دوره‏های پیشین با حمایت مسئولان و همراهی عکاسان و علاقه‏مندان به خوبی برگزار شود و مورد قبول و عنایت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول