اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

آذربایجانی‌ها در کنگان عزاداری کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از عزاداری آذربایجانی‌ها در کنگان خبر داد.

آذربایجانی‌ها در کنگان عزاداری کردند

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: عاشورا و محرم از ارزش و اهمیت خاصی در بین مردم برخوردار است و مردم شهرستان کنگان همواره در مراسمات مذهبی این ایام خالصانه حضور دارند.

وی افزود: امسال بیش از 100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار به برپایی عزاداری پرداخته‌اند و همچنین مجالس خانگی عزاداری با کیفیت و محتوای بسیار خوبی در شهرستان برپاست و امیدوار هستیم شاهد تداوم این برنامه‌ها باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از عزاداری آذربایجانی‌ها در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: آذربایجانی‌های مقیم کنگان در ماه محرم امسال برنامه‌های ویژه عزاداری برگزار کرده‌اند و تا پایان ماه محرم این مراسم در حسینیه آذربایجانی‌ها برپاست.

اهرمی تصریح کرد: هیئات مذهبی در کنگان هماهنگی و همکاری بسیار خوبی دارند و در برنامه‌های مهم مشارکت ارزشمندی دارند.

وی اضافه کرد: جلسات متعددی را قبل از ماه محرم با هیئات مذهبی و مداحان و مبلغان برگزار کرده‌ایم و تاکید زیادی بر کیفیت‌بخشی به این آیین‌ها و همچنین افزایش سطح محتوای عزاداری‌ها شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: از هیئات مذهبی می‌خواهیم به طور جدی از ایذای همسایگان خودداری کنند و از وارد کردن خرافات و همچنین تجملات در عزاداری‌ها اجتناب کنند.

اهرمی بیان کرد: باید درس‌ها و عبرت‌های لازم را از عاشورای حسینی بگیریم و در کنار عزاداری‌ها باید ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/2451/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول