اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

حضور پررنگ در عزاداری‌ها مایه پشتیبانی از غزه است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: زمانی که مردم و مسئولان با تمام توان در صحنه به ویژه مراسم مذهبی حضور پررنگی داشته باشند، جهان اسلام پیروز است و مایه پشتیبانی و دفاع از مسلمانان مظلوم غزه نیز می‌شود.

حضور پررنگ در عزاداری‌ها مایه پشتیبانی از غزه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به قیام اباعبدالله الحسین (ع) خواستار توجه بیشتر مسئولان به فلسفه این قیام و رعایت تمام شئونات اسلامی در این دهه شد.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم در این ایام امر به معروف و نهی از منکر را به صورت جدی از خود و خانواده آغاز کنیم و سپس آن را به ادارات تحت امر و سایر اقشار تعمیم دهیم زیرا در این صورت می‌توانیم ادعا کنیم که فلسفه قیام عاشورا را درک کرده‌ایم.

متقی بیان داشت: مسئولان باید سردرب ورودی اداره خود را سیاه‌پوش و در تجمعات و مراسم مذهبی مردم حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند و خود را جدای از مردم ندانند زیرا مردم از مسئولان توقع بیشتری دارند.

وی تصریح کرد: زمانی که حضور مردم در این مراسم‌ها پررنگ باشد و با تمام توان در صحنه حضور داشته باشند جهان اسلام پیروز است زیرا این یک نوع حضور دفاعی بدون خرج است که نیاز به بودجه و اعتبار مالی ندارد و مایه پشتیبانی و دفاع از مسلمانان مظلوم غزه نیز می‌شود.

متقی اذعان داشت: روابط عمومی ادارات با خبرنگاران شهرستان تعامل بیشتری در زمینه درج اخبار در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها داشته باشند تا زمینه معرفی بیشتر شهرستان و اطلاع‌رسانی در ارتباط با اقدامات و کارهای انجام شده توسط دولت خدمتگزار پررنگ‌تر شود.

فرماندار کوهبنان گفت: باید هسته امر به معروف و نهی از منکر در ادارات فعال‌تر شود و در این راستا گام‌های بلندی برداشت و گزارش عملکرد این ستاد به صورت ماهانه به فرمانداری ارسال تا برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

متقی خاطرنشان کرد: یکی از اصول مهم اداری تکریم ارباب‌رجوع است و شهرستان کوهبنان در زمینه تکریم ارباب‌رجوع از راندمان بالایی برخوردار است که ادارات باید به صورت تکلیفی این مهم را مدنظر داشته باشند و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/80012/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول