اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان صنایع دستی این استان تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند.

هنرمندان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد رئیسی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر پرونده 440 هنرمند صنایع دستی این استان به منظور دریافت تسهیات بانکی آماده ارائه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه هنرمندانی که پرونده آن‌ها تکمیل شده در شهرستان‌های هفت‌گانه استان هستند، بیان داشت: سقف این تسهیلات بانکی 30 میلیون ریال و بازپرداخت آن نیز 36 ماهه است.

رئیسی با بیان اینکه اداره‌کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از هنرمندان این استان حمایت می‌کند، بیان داشت: پرداخت تسهیلات بانکی، بیمه هنرمندان، در اختیار قرار دادن بنا های تاریخی به هنرمندان و شرکت دادن آن‌ها در نمایشگاه‌های سراسر کشور از جمله این حمایت‌ها است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید با حمایت بیشتر از هنرمندان این استان و فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای آن‌ها زمینه را برای شکوفا شدن استعدادهای نهفته هنرمندان صنایع دستی استان را فراهم کنیم.

رئیسی اذعان  داشت: هنرمندان صنایع دستی این استان توانایی بالایی در این زمینه برخوردار هستند اینکه هشت هنر صنایع دستی این استان دارای نشان ملی مرغوبیت هستند گواه این مطلب است.

انتهای پیام/ 68005/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول