اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس:

خبرگزاری فارس در خدمت نظام و سرباز رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس به عنوان رسانه مردم در خدمت نظام و سرباز رهبری است.

خبرگزاری فارس در خدمت نظام و سرباز رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن کربلایی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری فارس در زنجان که با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد با اشاره به اینکه 60 درصد منابع خبری نشریات محلی، خبرگزاری فارس است، اظهار کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها و نشریات محلی با حذف منبع خبر، اخلاق رسانه‌ای را رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس به منظور حفظ، توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی گام برمی‌دارد، افزود: خبرگزاری فارس به عنوان رسانه مردم در خدمت نظام و سرباز رهبری است.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس، ترویج روحیه امیدواری در جامعه را از دیگر اهداف این خبرگزاری عنوان کرد و افزود: اقدامات دولت، انتقادات و پیشنهادات مردم از سوی این خبرگزاری به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

وی از فعالیت 36 دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در کشور خبر داد و گفت: در برخی استان‌ها به دلیل وسعت جغرافیایی در دو دفتر فعالیت می‌کند.

کربلایی با اشاره به ارسال 700 تا 800 خبر از طریق امور استان‌های خبرگزاری فارس تصریح کرد: یک هزار و 500 خبر از سوی این خبرگزاری در طول روز مخابره می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرهای این خبرگزاری در قالب خبرهای تولیدی و پوششی مخابره می‌شود، خاطرنشان کرد: این خبرگزاری در حوزه‌های مختلف ورزشی، سیاسی و اجتماعی فعالیت می‌کند.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس از اضافه‌کردن لینک‌های بین‌المللی برای افزایش آمار بازدید از خبرگزاری فارس خبر داد و افزود: با افزودن این لینک‌ها، آمار بازدیدها افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه سرپرستی خبرگزاری فارس در استان زنجان از استان‌های فعال در کشور است، افزود: سرعت، دقت و صحت اخبار از اهداف خبرگزاری فارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول