اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ارشاد استان زنجان:

خبرگزاری فارس مدافع نظام، جایگاه رهبری و دولت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: خبرگزاری فارس مدافع نظام جمهوری اسلامی، جایگاه رهبری و دولت است.

خبرگزاری فارس مدافع نظام، جایگاه رهبری و دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح رسمی خبرگزاری فارس در زنجان که با حضور مدیرکل اداره استان‌های خبرگزاری فارس برگزار شد اظهار کرد: ویژگی برتر خبرگزاری فارس انتقال اخبار و یافته‌های خود بدون اعمال نظر است که واقعیت‌ها را منعکس می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس بدون رنگ و بوی سیاسی اخبار را مخابره می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ خبرگزاری فارس با ایجاد روحیه نشاط ، امید را در جامعه منتشر می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، خبرگزاری فارس را موجب پویایی خبرگزاری‌های دیگر عنوان کرد و افزود: خبرگزاری فارس استان زنجان از خبرگزاری‌های فعال و پویا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در زنجان نشان از توانمندی این دفتر دارد، افزود: برخی از مراکز فرهنگی و نشریات با وجود 30 سال فعالیت، هنوز هم دفتر مستقل ندارند.

سهندی ادامه داد: اکثر نشریات استان زنجان از خبرهای خبرگزاری فارس به عنوان منبع استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در زمینه مخابره اقدامات دولت در استان، فعالیت‌های خوبی را داشته است، افزود: خبرگزاری فارس استان زنجان به نحو مطلوبی رو به توسعه گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول