اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در استان زنجان خبر داد

تولید بیش از 7 هزار خبر از سوی خبرگزاری فارس زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در استان زنجان از تولید 5 هزار و 800 خبر از سوی خبرگزاری فارس زنجان در سال جاری خبر داد.

تولید بیش از 7 هزار خبر از سوی خبرگزاری فارس زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان قنبر رسولی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در زنجان که با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیرکل اداره استان‌های خبرگزاری فارس برگزار شد اظهار کرد: خبرگزاری فارس استان زنجان از ابتدای سال جاری بیش از 5 هزار و 800 خبر مخابره کرده است.

وی با بیان اینکه در زمینه پوشش خبری سفر آیت‌الله لاریجانی رئیس دستگاه قضا به استان زنجان، خبرگزاری فارس رتبه دوم را پس از رسانه ملی کسب کرد، افزود: این خبرگزاری در نمایشگاه دولت مهر نیز صدها خبر تولید و مخابره کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان زنجان از ارسال 25 تا 35 عنوان خبر از سوی خبرگزاری فارس زنجان به طور میانگین در روز خبر داد و افزود:‌ اطلاع‌رسانی خدمات دولت در استان از دیگر برنامه‌های این خبرگزاری است.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس زنجان در زمینه پوشش اخبار شرکت غله و اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز دستاوردهای مطلوبی را کسب کرده است.

رسولی از کسب رتبه نخست پوشش اخبار نمایشگاه فرهنگ عاشورایی خبر داد و گفت: این خبرگزاری به عنوان خبرگزاری سبز و خبرنگار آن به عنوان خبرنگار سبز از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری معرفی شده است.

انتهای پیام/73003/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول