اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس اردبیل:

حلقه‌های صالحین نظام‌نامه تربیتی جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حلقه‌های صالحین یک نظامنامه کامل تربیتی است که می‌تواند به رشد و بالندگی نسل جوان و آینده‌ساز کمک کند.

حلقه‌های صالحین نظام‌نامه تربیتی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد عصر امروز در نشست با اعضای حلقه‌های صالحین در اردبیل اظهار داشت: بسیجیان با حضور در تمام عرصه‌ها به ویژه حضور هوشمندانه در عرصه فرهنگی و تربیتی اجازه نمی‌دهند دشمنان فکر و اندیشه خام خود را در به انحراف کشیدن اهداف نظام اسلامی به کار گیرند که در این ارتباط از کارها و مسئولیت‌های ارزشمند می‌توان به تشکیل حلقه‌های صالحین و همچنین اعزام کاروان راهیان نور اشاره کرد که بسترساز تحول روحی، روانی در نسل آینده شده است.

وی تصریح کرد: بسیج با رویکردی متفاوت‌تر از آنچه پیش از این هدف‌گیری کرده بود در تلاش است تا دامنه این حلقه‌های تربیتی را گسترده‌تر کرده و زمینه اعزام دانش‌آموزان و جوانان بیشتری را به مناطق عملیاتی جنوب و انتقال راستین فرهنگ ایثار و شهادت فراهم آورد.

مستعد با یادآوری اینکه بسیجیان علاوه بر حضور در این عرصه‌ها در صحنه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز پیشقدم هستند، خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه ما در مناطق زلزله‌زده اهر در تلاش هستیم تا سرپناهی مناسب برای بی‌خانمان‌ها فراهم آوریم تا بتوانند قبل از فرا رسیدن فصل زمستان از خانه‌ای مناسب و ایمن بهره‌مند شوند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه در کنار این فعالیت‌ها نشست‌های بصیرتی برای اقشار مختلف بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت محلات و مساجد برگزار می‌شود، اضافه کرد: ما از برنامه‌های اجتماعی و سیاسی غفلت نکرده‌ایم و تلاش می‌کنیم بر آگاهی و هوشیاری بسیج بیفزاییم.

وی به سازماندهی بسیجیان و حفظ آمادگی رزمی و دفاعی آنها نیز اشاره کرد و ادامه داد: گردان‌های عاشورا و الزهرا و همچنین امام علی (ع) و امام حسین (ع) به همراه بیت‌المقدس در آمادگی کامل به سر می‌برند به طوریکه رزمایش گردان بیت‌المقدس شهریور ماه در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه بیان کرد: هفته بسیج امسال نیز که تقارنی با دهه اول محرم داشت با شعار بسیج امتداد عاشورا و همچنین تبیین شعار هیهات من‌الذله برگزار شد که ما قبل از آغاز این هفته گردهمایی با حضور مداحان حسینی، روحانیان و ریش سفیدان محلات شش‌گانه و 13گانه برگزار کردیم و تعدادی از بسیجیان نیز در دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب از این استان حضور داشتند.

مستعد یکی دیگر از ویژگی‌های بسیجیان را تبعیت بی‌چون و چرا از رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری اعلام کرد و یادآور شد: حقیقت بسیج نیز در تبعیت از ولایت و تشخیص‌مداری نهفته است.

وی با بیان اینکه در پاسداشت هفته بسیج جان بر کفان این نظام در تجمعات و اجتماعات حسینی و عزاداری‌های برگزار شده شرکتی با شکوه داشتند، گفت: ‌امروز بیش از هر زمان دیگر تبلور عشق و خدمت بسیجی را می‌توان در این کشور به خوبی مشاهده کرد.

انتهای پیام/62006/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول