اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

فتنه 88 بسیجی را از غیربسیجی متمایز کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد، شرط نخست عضویت در بسیج را همراهی با ولایت خواند و گفت: فتنه 88 در حقیقت بسیجی را از غیربسیجی متمایز کرد.

فتنه 88 بسیجی را از غیربسیجی متمایز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام سیداحمد میرشریفی پیش‌ازظهر امروز در جمع شماری از بسیجیان شرق استان تهران اظهار داشت: بسیج پنجم آذرماه سال 1358 با فرمان امام راحل(ره) شکل گرفت و این سازمان از مختصات نظام مقدس اسلامی نشأت گرفته و از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

میرشریفی اضافه کرد: یکی از مهم‏ترین رویکردهای امروز سازمان بسیج مستضعفین، بصیرت‏افزایی در حوزه سیاسی است.

امام جمعه آبسرد افزود: بسیج شجره‏ای طیبه است که آن را می‏توان با مضامینی همچون تعهد، ولایت، انقلاب، انسجام، مردم و استحکام معرفی کرد.

وی ادامه داد: بسیجی کسی است که در وقت نیاز نظام مقدس اسلامی در کنار ولایت و مردم باشد؛ فتنه 88 ورای ادعاها، بسیجی را از غیربسیجی متمایز کرد.

میرشریفی اضافه کرد: بسیج به دلیل روح آزادگی خود وابسته به جناح و گروه خاصی نیست و متعلق به مردم و تحت لوای ولایت فقیه است.

امام جمعه آبسرد افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست با ارتش بعث مورد پشتیبانی شرق و غرب مقابله کند.

وی ادامه داد: این قشر انقلابی و ولایی بعد از پایان جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی کشور نیز پیش‏قدم بود و خسارات ناشی از وحشی‏گری‏های دشمنان را برطرف کرد.

میرشریفی اضافه کرد: امروز نیز نیروهای بسیجی در جبهه جنگ نرم دشمن تمام‏قد ایستاده‏اند و افزایش امید به زندگی و آینده را در دل جوانان افزایش می‏دهند.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول