اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

12 هزار دانش‌آموز خلخالی در مانور زلزله شرکت کردند

خبرگزاری فارس: در شهرستان خلخال 12 هزار دانش‌آموز خلخالی در مانور زلزله شرکت کردند.

12 هزار دانش‌آموز خلخالی در مانور زلزله شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال ظهر امروز در مراسم برگزاری مانور زلزله در دبیرستان دخترانه فضه خلخال از حضور 12 هزار دانش‌آموز دختر و پسر خلخالی در مانور زلزله خبر داد.

هوشنگ محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری این مانور همزمان با روز جهانی ایمنی و زلزله و همزمان با سراسر کشور و استان در شهرستان خلخال نیز با شرکت 12 هزار نفر با هدف ارتقای سطح آموزش ایمنی دانش‌آموزان در مقابل حوادث برگزار می‌شود و انتظار می‌رود دانش‌آموزان با شرکت در این مانور توان عملی خود را در مقابل هر گونه بحران و حوادث و زلزله محک بزنند.

فرماندار خلخال تصریح کرد: دانش‌آموزان باید آموزش‌های اولیه امداد و نجات را جدی گرفته و با علاقه‌مندی این دوره را سپری و در مواقع بحران در سریعترین زمان نسبت به نجات جان خود و اطرافیان اقدام کنند.

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث غیر مترقبه در شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: توان علمی دستگاه‌های اجرایی در کنار توان عملی باید همسو شده و سبب تقویت مقابله با بحران و حوادث باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود با تاکید بر آموزش حوادث مترقبه در مدارس و به ویژه در بین خانواده‌ها از دستگاه‌های حاضر و شرکت‌کننده در مانور تقدیر کرد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول