اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس خبر داد

راه‌اندازی سایت‌های استانی خبرگزاری فارس از مشهد مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس گفت: تا پایان امسال سایت‌های استانی خبرگزاری فارس به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز می‌کنند که این کار از مشهد مقدس شروع خواهد شد.

راه‌اندازی سایت‌های استانی خبرگزاری فارس از مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن کربلایی صبح امروز در نشست با فرماندار شهرستان سرعین اظهار داشت: ما تا پایان سال 36 سایت خبرگزاری فارس را در استان‌ها به صورت مستقل راه‌اندازی می‌کنیم تا خود استان‌ها بتوانند خبرها را تولید کرده و فعال کنند.

وی با اشاره به یک دهه فعالیت این خبرگزاری در عرصه اطلاع‌رسانی شفاف، صادقانه و اخلاق‌مدارانه، گفت: ویژگی این رسانه اخلاص در کار و استفاده از توان نیروهای ارزشی است به طوری که ما تیمی را فراهم کردیم که با پرداختن به رسالت اصلی خود به دور از حب و بغض سیاسی و در مسیر تعالی انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام کار و فعالیت شبانه‌روزی دارند.

کربلایی با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت و خدمات دولت خدمتگزار از برجستگی‌های خبرگزاری فارس در انعکاس و تولید اخبار است، افزود: ما معتقدیم دولت از جنس مردم است و باید دولت احمدی‌نژاد را در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت یاری کنیم و فضایی را فراهم کنیم تا دولت بتواند شایسته‌ترین خدمات را به مردم ارائه کند.

وی ابراز داشت: البته در این زمینه حاضر نیستیم سرپوشی بر اشکالات و نارسایی‌ها بگذاریم بلکه در نظر داریم نقد منصفانه و دلسوزانه صورت بگیرد و هرگز از دایره انصاف خارج نشویم.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس تولید روزانه خبر در خبرگزاری فارس را از برجستگی‌های این رسانه پویا اعلام کرد و گفت: این اخبار در گروه‌های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... تولید می‌شود که نیمی از این اخبار نیز مربوط به اداره کل استان‌هاست.

کربلایی استراتژی امسال خبرگزاری فارس در حوزه استانی را توسعه دفاتر شهرستانی اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا در تمام شهرستان‌ها نمایندگی خبرگزاری فارس فعال شود تا بتوانیم خبرهای مطلوب و مناسب و رخ داده در تمام نقاط کشور را پوششی به موقع دهیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سایت استان‌ها نیز در همین راستا صورت می‌گیرد، افزود: استان‌ها خود قادر خواهند بود اخبارشان را با نمایندگی‌های مختلف شهرستانی خودشان تهیه کنند و در خبرگزاری فارس فعال کنند و ما نیز تنها عهده‌دار نظارت بر این عملکرد خواهیم بود.

کربلایی در بخش دیگری از سخنان خود سرپرستی خبرگزاری فارس در استان اردبیل را یکی از مجموعه‌های پیشرو و پر تلاش یاد کرد و گفت: سرپرستی فارس در این استان تلاش ‌می‌کند با تولید اخبار کیفی تاثیرگذاری خود را در بین رسانه‌ها بیش از گذشته نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس در پایان سخنان خود با قدردانی از همراهی خوب مسئولان استان در انعکاس اخبار سریع از طریق خبرگزاری فارس، گفت: ما بیش از گذشته انتظار داریم ارتباط و تعامل دو سویه انجام شود.

انتهای پیام/62001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول