اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

خبرگزاری فارس خصیصه اعتماد را رونق داده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: خبرگزاری فارس با اطلاع‌رسانی به موقع، شفاف و صادقانه توانسته است خصیصه اعتماد عموم جامعه به رسانه را رونق داده و تقویت کند.

خبرگزاری فارس خصیصه اعتماد را رونق داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز عصر امروز در نشست با مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: فارس در استان اردبیل نیز رسانه‌ای قابل اعتماد، کوشا و پرکار است که همه می‌توانند با مراجعه به آن اغنای خبری و رسانه‌ای شده و در جریان امور اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... قرار بگیرند.

وی به ارتباط تنگاتنگ خبرگزاری فارس در اردبیل با مجموعه استانداری در پوشش اخبار به موقع و صادقانه خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت زمانی و تنوع مسئولیت بنده خود با مرور روزانه اخبار فارس در جریان اوضاع و احوال کشور و استان اردبیل قرار می‌گیرم و اگر مواردی نیز برای انعکاس مطلوب‌تر باشد در تماس با این رسانه سعی می‌کنیم آن را اطلاع‌رسانی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل یکی از ویژگی‌های این رسانه را ارتباط تنگاتنگ با مخاطب در یک تعامل و اعتماد آفرینی مناسب اعلام کرد و یادآور شد: بنده به عینه شاهد هستم که به جز شورای تامین که خبرنگاری در آن جلسه حضور نمی‌یابد در تمام جلسات خبرگزاری فارس حضوری به موقع و فراگیر دارد و اخبار را به سرعت و با شفافیت اطلاع‌رسانی می‌کند.

دست‌باز با اشاره به اینکه در تحولات جهانی رسانه‌ای موفق است که بتواند واقعیت‌ها را همراه با تحلیل‌های درست و منطقی به مخاطب برساند، گفت: فارس توانسته است هم منبع موثق خبری و اطلاع‌رسانی باشد و هم در مسیر وحدت آفرینی و انعکاس خدمات دولت گام بردارد.

این مسئول ضرورت پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و توجه به مسائل اساسی جامعه را با حفظ وحدت و همدلی ضروری اعلام کرد و بیان داشت: امروز فضای جامعه ما به آرامش و خدمت شایسته‌تر نیاز دارد تا بتواند در مسیر متعالی قرار گیرد که در این باب رسانه‌ها باید بیش از گذشته به وظایف خود عمل کنند.

تولید روزانه 800 خبر نشان از تلاش خبرنگاران استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس نیز در این نشست با بیان اینکه روزانه اداره کل استان‌ها 700 تا 800 خبر تولید کرده و برای اطلاع‌رسانی عموم مردم در اختیار آنها قرار می‌دهد، ابراز داشت: این میزان تولید اخبار که حدود نیمی از تولیدات خبرگزاری فارس است نشان‌دهنده پویایی و همت خبرنگاران فارس در استان‌هاست.

حسن کربلایی تصریح کرد: ما به مانند سیره احمدی‌نژاد در دولت نهم و دهم سفرهای استانی‌مان را با هدف ارتباط‌گیری قوی با استان‌ها و توسعه کمی و کیفی اخبار تولید شده در استان‌ها آغاز کردیم و به طور میانگین هر ماه به چندین استان سرکشی می‌کنیم.

وی اهمیت تولید اخبار با کیفیت به موقع و صادقانه را از طرف خبرنگاران فارس یک ضرورت غیر‌قابل انکار توصیف کرد و ادامه داد:‌ ما به مانند رئیس جمهور اعتقاد راسخ داریم که ایران تنها تهران نیست بلکه استان‌ها و شهرستان‌های مختلف باید در مسیر توسعه و توجه قرار گیرند.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس از ضرورت راه‌‌اندازی دفاتر شهرستانی و اقدام اساسی در این حوزه خبر داد و یادآور شد: در این باب ما در هفته‌های اخیر دو دفتر خبرگزاری فارس را در شهرستان‌ها فعال کردیم و همین سیاست را نیز به جد دنبال می‌کنیم.

کربلایی در پایان سخنان خود سرپرستی فارس در استان اردبیل را از سرپرستی‌های موفق و پیشرو کشور توصیف کرد و گفت: استان اردبیل با داشتن نیروهای مخلص و سرپرستی و خبرنگاران صادق همیشه جزو استان‌های تراز اول کشور در امر اطلاع‌رسانی بوده است.

انتهای پیام/62001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول