اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس خبر داد

رتبه اول خبرگزاری فارس در بازدید‌های خبری

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس گفت:خبرگزاری فارس رتبه اول را در زمینه میزان مخاطب در بین خبرگزاری های کشور دارد.

رتبه اول خبرگزاری فارس در بازدید‌های خبری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن کربلایی صبح امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری فارس به عنوان پرکارترین رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی کشور گفت: خبرگزاری فارس رتبه اول را در زمینه میزان مخاطب در بین خبرگزاری های کشور دارد.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با بیان اینکه نشریات محلی 60 تا 70 درصد تغذیه خبری خود را از طریق فارس انجام می‌دهند، افزود: البته برخی از نشریات محلی و روزنامه‌های سراسری از ذکر نام منبع خبر خود‌داری می‌کنند که این نهایت بی‌انصافی است در حالی که باید به تعهد رسانه‌ای خود پایبند باشند.

وی استراتژی امسال امور استان‌ها را راه‌اندازی سایت‌های استانی به صورت مستقل و با همراهی و همکاری خود سرپرستی‌ها در استان ها اعلام کرد.

کربلایی ادامه داد: این امر ضمن آنکه هویت حقیقی به سرپرستان می‌بخشد سبب می‌شود تا سرعت انتشار اخبار نیز به مراتب افزایش یابد.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس بیان داشت: در حال حاضر نیز نسبت به سایر خبرگزاری‌‌ها و رسانه‌ها سرعت انتشار اخبار در فارس چند قدم برتر از دیگران است اما با راه‌اندازی سایت‌های استانی این به روز رسانی تقویت می‌‌شود.

وی سیاست دوم امور استان‌ها را فعال کردن دفاتر شهرستان‌ها و ورود آنها به عرصه تولید اخبار و انعکاس رویدادها عنوان کرد.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس تصریح کرد: در حال حاضر روزانه یک هزار و 400 تا یک هزار و 500 خبر در خبرگزاری فارس تهیه می‌شود که نیمی از آنها مربوط به امور استان‌هاست که با ارتباط گیری خبرنگاران ما با نهادهای انقلابی و ارزشی این امر گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این جلسه  علیرضا حسین‌نژاد سرپرست خبرگزاری فارس در استان اردبیل نیز گزارشی از عملکرد دفتر اردبیل و فعالیت فارس در این استان از سال 82 ارائه کرد و بیان داشت: در حال حاضر این خبرگزاری تولید متوسط ماهانه 750 تا 780 خبر دارد که در یک چشم‌انداز واقعی تا سال 92 تلاش می‌کنیم این تولید به یک هزار خبر برسد.

انتهای پیام/62003/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول