اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

استعداد‌یابی از ضروریات ارتقای ورزش هاکی در زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ضرورت استعداد‌یابی در ورزش هاکی گفت: استعداد‌یابی به تداوم حفظ جایگاه استان در این ورزش کمک می‌کند.

استعداد‌یابی از ضروریات ارتقای ورزش هاکی در زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به اینکه هاکی یکی از ورزش‌های ریشه‌دار در استان زنجان است، اظهار داشت: این ورزش به لحاظ کیفی و کمی در استان زنجان جایگاه بالایی دارد.

وی با ابراز خرسندی از حضور کارشناسان خبره ورزش هاکی در استان زنجان افزود: باید از وجود آنها برای ارتقای این ورزش در بین جوانان و نوجوانان بهره گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از جایگاه برتر اجتماعی فعالان ورزش هاکی در جامعه خبر داد و گفت: اغلب فعالان گذشته این ورزش از اساتید دانشگاهی یا آموزش و پرورش هستند.

وی به وارد شدن نسل جدیدی به ورزش هاکی در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: باید زمینه ادای حق فعالان این رشته ورزشی در جامعه فراهم شود.

رحمانی دلایل عقب‌ماندگی مقطعی ورزش هاکی زنجان را مختلف اعلام کرد و گفت: باید برای آینده این ورزش برنامه‌‌ریزی انجام شود.

وی از حضور قدرتمندانه دختران ورزشکار هاکی استان زنجان در مسابقات مختلف خبر داد و گفت: آنها در هر مسابقه‌ای که حاضر شده‌اند موفق به کسب یکی از کرسی‌های قهرمانی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به افتتاح سالن اختصاصی برای ورزش هاکی اشاره کرد و افزود: با افتتاح این سالن مشکلات فعالان این ورزش حل می‌شود.

وی تاکید کرد: مسئولان ورزش امکانات سخت‌افزاری هاکی را فراهم کرده‌اند و فعال کردن نرم‌افزارهای لازم برای این ورزش بر عهده فعالان این ورزش است.

رحمانی بر لزوم اهمیت دادن به آموزش در ورزش به ویژه ورزش هاکی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت پیشکسوتان ورزش هاکی در راستای آموزش، استفاده بهینه کرد.

وی فعال کردن کمیته استعدادیابی، داشتن هیئت رئیسه قوی و فعال کردن هیئت‌های شهرستانی را برای ورزش هاکی استان زنجان از ضروریات اعلام کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارتقای این ورزش بهره گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به وجود 22 چمن مصنوعی در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: می‌توان از این چمن‌ها برای ورزش هاکی استفاده کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول