اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر ماهشهر:

مسئولان برای جلوگیری از تکرار مشکلات بعد از بارندگی چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: مسئولان برای جلوگیری از مشکلاتی که بعد از بارندگی‌های اخیر به وجود آمد چاره‌اندیشی کنند.

مسئولان برای جلوگیری از تکرار مشکلات بعد از بارندگی چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: امسال مراسم عزاداری شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) بی‌نظیر و بی‌سابقه برگزار شد و قشر جوان نیز حضور چشمگیری در هیئت‌ها، حسینیه‌ها و تکایا داشتند.

وی ادامه داد: ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با نزول رحمت الهی همراه شد و پروردگار عالم با لطف و کرم خود این نعمت پاک و پاکی‌آفرین را نازل فرمود.

خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه بارش باران نعمت‌های زیادی را به همراه خود دارد، تصریح کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که این رحمت و نعمت الهی موجب رنج و زحمت مردم نشود.

غبیشاوی عنوان کرد: بارندگی اخیر مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آورد که نشان داد مسئولان پیش از فصل بارندگی اقدام به چاره‌اندیشی نکرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها، محدودیت رفت و آمد برای مردم، تعطیلی مدارس و تخریب زیرساخت‌های شهر و تضییع بیت‌المال نشان داد که مسئولان باید پیش از فصل بارندگی فکر چاره می‌کردند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر افزود: مسئولان باید به جای اجرای پروژه‌های غیر ضروری پروژه‌های کاربردی‌ و اساسی‌تری را اجرا کنند که در چنین مواردی شهر با چالش مواجه نشود.

غبیشاوی در ادامه به سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس اشاره کرد و اظهار داشت: دنیا در چشم این شهید بزرگوار کوچک و بی‌اهمیت بود و همین ویژگی است که انسان را عظمت و بزرگی می‌بخشد.

وی با بین اینکه امام راحل (ره) شیفته شخصیت آیت‌الله مدرس بود، ادامه داد: این شهید بزرگ در برابر شخص مستبدی مانند رضاخان ایستادگی کرد و به تعلقات دنیا هیچ توجهی نداشت.

خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت: نمایندگان مجلس باید شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند و به تعلقات دنیوی دلبستگی نداشته باشند.

انتهای پیام/2329/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول