اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر در گفتگو با فارس:

زنگ هشدار بیماری ایدز فردا در خرمشهر نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: زنگ هشدار بیماری ایدز در دبیرستان دخترانه ریحانه خرمشهر نواخته می‌شود.

زنگ هشدار بیماری ایدز فردا در خرمشهر نواخته می‌شود

مهرداد پاریان زیتونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: همزمان با هفته پیشگیری و مقابله با بیماری مهلک ایدز زنگ هشدار این بیماری در خرمشهر نواخته می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف به خصوص در مقطع دبیرستان زنگ هشدار بیماری ایدز صبح فردا در دبیرستان ریحانه خرمشهر نواخته می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر ادامه داد: بیماری ایدز از جمله بیماری‌هایی است که درمان قطعی برای آن وجود نداشته و هیچگونه واکسنی نیز تا کنون در جهان برای آن کشف نشده است.

وی در ادامه گفتگو با فارس با اشاره به بهترین راه مقابله با این بیماری گفت: بهترین راه مقابله با این بیماری پیشگیری بوده و باید این مهم از سنین نوجوانی و جوانی به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

پاریان زیتونی در پایان گفت: همزمان با نواختن زنگ هشدار بیماری ایدز در خرمشهر مشاوران و رابطین بهداشتی شبکه بهداشت خرمشهر در خصوص راه‌های پیشگیری، مراکز مشاوره، توزیع بروشور و کتاب‌های آشنایی با این بیماری نیز در بین دانش‌آموزان توزیع شده و آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/72002/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول