اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال صورت گرفت

پرداخت 1500 فقره تسهیلات به مسکن روستایی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و 496 فقره تسهیلات به مسکن روستایی خراسان‌جنوبی پرداخت شده است.

پرداخت 1500 فقره تسهیلات به مسکن روستایی خراسان‌جنوبی

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: ارزش این یک‌هزار و 496 فقره تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شده رقمی معادل 18 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار است.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد 29 هزار و 16 فقره تسهیلات روستایی با اعتبار 220 میلیون تومان به روستاییان استان پرداخت شده است.

*آغاز طرح هادی در 48 روستای خراسان‌جنوبی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تهیه و اجرای طرح هادی در روستاها الزامی و به منزله شناسنامه روستا است، یادآور شد: تاکنون در 48 روستای خراسان‌جنوبی اجرای طرح هادی آغاز شده است.

آسمانی‌مقدم گفت: با توجه به ابلاغ اعتبارات سال جاری، ادامه اجرای طرح در 119 روستا پیگیری می‌شود که از این تعداد 61 روستا برای نخستین بار اجرای طرح هادی آن آغاز و در 58 روستا ادامه عملیات سال‌های گذشته انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های طرح هادی با توجه به تکمیل هر فاز به بهره‌برداری رسیده و تحویل دهیاری روستا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی به نیمه تمام ماندن طرح هادی روستای گیت شهرستان درمیان اشاره کرد و افزود: تاکنون از محل اعتبارات استانی و ردیف ماده 180 مبلغ 88 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح مصوب شده که در صورت اختصاص اعتبار این طرح به سرانجام می‌رسد.

آسمانی‌مقدم با بیان اینکه عملیات اجرایی 3 هزار و 182 واحد مسکن اقشار کم درآمد در استان با اعتبار 62 میلیارد و 447 میلیون تومان آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون عملیات اجرایی 2 هزار و 248 واحد به اتمام رسیده است.

وی، سهمیه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان را 8 هزار و 500 واحد دانست و اظهار کرد: تاکنون 8 هزار و 444 واحد برای اخذ تسهیلات مسکن مهر به بانک معرفی شده و از این تعداد 4 هزار و 92 واحد عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود واحدهای باقی مانده تا پایان سال 92 به اتمام برسد.

انتهای پیام/69002/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول