اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

واگذاری مسکن به معلولان با ایده‌آل‌ها فاصله دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: واگذاری مسکن به معلولان با ایده‌آل‌ها فاصله دارد.

واگذاری مسکن به معلولان با ایده‌آل‌ها فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در دیدار استاندار زنجان با معلولان استان اظهار داشت: پیشگیری در زمینه معلولیت یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر در حوزه پیشگیری از معلولیت برنامه‌ها و اقدامات زیادی صورت گیرد هزینه‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه در استان صورت گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مناسب‌سازی معابر و بناهای شهری به منظور عبور و مرور معلولان و تسهیل در عبور و مرور آنها از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: ماده 2 حمایت از حقوق معلولان نیز به این مقوله پرداخته است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های مرتبط مکلف به رعایت طراحی مناسب معابر و واحدهای مسکونی برای عبور و مرور معلولان هستند، ادامه داد: این شرکت‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید استانداردها را رعایت کنند.

کریمی با اشاره به اینکه در زمینه مسکن مهر نیز سهمیه ویژه‌ای برای معلولان استان زنجان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این واحدها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل بهزیستی به متقاضیان واگذار می‌شود.

*واگذاری 100 هزار واحد مسکونی به معلولان کشور

وی با تاکید بر اینکه در مجموع 100 هزار واحد مسکونی مهر برای معلولان در سطح کشور در نظر گرفته شده است، یادآور شد: نیاز به مسکن بسیار گسترده بوده و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان اظهار داشت: واگذاری مسکن به معلولان با ایده‌آل‌ها فاصله دارد.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در زمینه معلولیت بسیار ضعیف است، ادامه داد: افکار عمومی باید از اقدامات صورت گرفته در جامعه آگاه باشند.

فیروز احمدی با بیان اینکه کار دولت‌های نهم و دهم در زمینه‌های مختلف بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: با این همه نسبت به هدف‌گذاری خود عقب است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول