اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شجره طیبه سپاه دشتی:

هدف فشار اقتصادی دشمن ضربه زدن به رهبری است

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین سپاه دشتی گفت: تمام هدف دشمن این است که با فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، تمام حملات و ضربه‌ها را به سمت ولایت فقیه و رهبری بزنند.

هدف فشار اقتصادی دشمن ضربه زدن به رهبری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان بوشهر اظهار داشت: شعار سال گذشته حضرت امام خامنه‌ای جهاد اقتصادی بود، افرادی مریض حال آمدند و در بازار سکه و ارز کارهایی انجام دادند و امسال رهبری فرمودند تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اما باز هم همان افراد در حال وارد کردن اجناس خارجی هستند.

وی افزود: تمام هدف دشمن این است که با این فشارها تمام پیکان‌ها را به سمت ولایت فقیه و رهبری ببرد.

وی بیان کرد: این‌ها می‌خواهند به ما القاء کنند که اگر می‌خواهید از این فشارها راحت بشوید راهش مذاکره و دوستی با آمریکا است و این یکی از اهداف دشمن است.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه دشتی یادآور شد: کاندولیزا رایس می‌گوید اگر بالاترین هزینه‌ها، بهترین طراحان و بهترین مجریان را در دست بگیرند که برنامه‌ای برای براندازی نظام داشته باشند اما رهبری ایران با یک ساعت سخنرانی تمام این برنامه‌ها را خنثی می‌کند.

حاجی زاده تصریح کرد: امروز بهترین، بزرگترین و بی‌نظیر‌ترین نعمتی که در ایران اسلامی وجود دارد، وجود رهبری امام خامنه‌ای است.

وی گفت: شجره طیبه صالحین سه سالی است که راه‌اندازی شده است و یکی از راه‌های ورود به بسیج، حلقه‌های صالحین است.

حاجی‌زاده افزود: هدف از اجرای حلقه‌های صالحین تنها آموزش نیست بلکه هدف اصلی تربیت است.

وی ادامه داد: اگر در حلقه‌ها تربیت نباشد آموزش تنها کافی نیست زیرا علم بدون تربیت ارزشی ندارد و یکی از موضوعات مهمی که در رأس بسیج قرار گرفته است، طرح صالحین است.

انتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول