اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

تحریم‌های دشمن در مقاطع مختلف انقلاب وجود داشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تحریم‌های دشمن در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی با شدت و ضعف وجود داشته است.

تحریم‌های دشمن در مقاطع مختلف انقلاب وجود داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی در نشست سیاسی پاسداران استان سمنان که در حسینیه ثارالله سپاه قائم برگزار شد، اظهار داشت: تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی در ماه‌های اخیر شدت بیشتری گرفته است و بنا بود به خیال طراحان آن، فلج‌کننده باشد.

وی با بیان اینکه این تحریم‌ها شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، گفت: با این حال، جمهوری اسلامی و مردم ایران بر اساس تجربه تاریخی خود می‌توانند از تهدیدها، فرصت بسازند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: این مسئله در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز قابل درک بوده و تحریم موجب توانمندتر شدن ایران شده است.

مردم نسبت به علل تحمیل تحریم‌های اقتصادی آگاه شده‌اند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: مردم کشور نسبت به اهداف شوم دشمن و علل تحمیل تحریم‌های اقتصادی به خوبی آگاه شده‌اند و با بصیرت و استقامت نسبت به وضع موجود، دولت را در مهار و خنثی‌سازی اثرات تحریم‌ها یاری می‌کنند.

استادحسینی با اشاره به شرایط حاکم بر اقتصاد جهانی خاطرنشان کرد: با ادامه تحریم‌های موجود، فقط کشورهای تحریم‌شونده متضرر نمی‌شوند؛ بلکه کشورهای تحریم‌کننده نیز متضرر خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه با استقامت این تحریم‌ها شکسته می‌شود، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در مرام امام خمینی(ره) و حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‌ای موج می‌زند و این ایستادگی نتیجه‌‌بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوی آمریکا به گونه‌ای است که کوچک‏ترین نشانه‌ای از ضعف و عقب‌نشینی آنها را در تشدید فشارها تهییج می‌کند، افزود: بنابراین در شرایط کنونی، باید مقابل دشمن ایستادگی کرد و استقامت تنها راه پیش‏روی ایران اسلامی است.

اقتصاد مقاومتی یک الزام حیاتی است

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی را یک الزام حیاتی برای عصر حاضر بدانیم، باید ابتدا زیرساخت‌های آن فراهم شود.

استادحسینی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به‏کارگیری منابع درونی برای خودکفایی است، خاطرنشان کرد: کارآفرینان باید به گونه‌ای خلاقیتشان را بروز و ظهور دهند تا بانک‌ها و سرمایه‌گذاران را به طرف خود جذب کنند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده بسیج در چرخه‌ اقتصاد مقاومتی در جامعه افزود: استان سمنان در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال 91 مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گام‌های بزرگ و موثری برداشته است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز دشمنان فهمیده‌اند که قدرت مقابله با اراده پولادین ملت مسلمان ایران را ندارند؛ چرا که عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت ولایت و دین‌مداری این ملت بزرگ به دست آمده است.

انتهای پیام/22491/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول