اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

تشکیل 190 تعاونی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان گفت:در سال‌جاری تعداد 190 تعاونی در استان تشکیل شده است.

تشکیل 190 تعاونی در استان زنجان

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از الویت‌های تشکیل تعاونی در سطح استان ایجاد اشتغال است.

وی به شعار سال اشاره کرد و افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بخش تعاون همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گرفته است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان با تاکید بر توسعه و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران طرح توسعه کشاورزی به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

باقری ادامه داد: توسعه طرح‏های بخش کشاورزی در راستای توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال صورت گرفته است.

وی با تاکید بر محقق کردن اهداف برنامه‌ریزی شده در بخش توسعه تعاونی‏های کشاورزی در استان یادآور شد: در همین راستا بررسی و ساماندهی متقاضیان توسط اداره کل صورت گرفته است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان به تدوین سند استراتژیک بخش تعاون اشاره کرد و افزود: بر این اساس تلاش می‌شود سهم فعالیت‌های اقتصادی بخش تعاون افزایش یابد.

باقری اضافه کرد: سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران 25 درصد است.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول