اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد همدان:

مردم، بازرسان افتخاری استاندارد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان گفت: انتظار داریم همشهریان به عنوان بازرسان افتخاری استاندارد در راستای کنترل کیفی محصولات، با بازرسان استاندارد همکاری کنند.

مردم، بازرسان افتخاری استاندارد هستند

فرهاد تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت و همچنین در راستای رقابت تولیدات داخلی در بازارهای بین‌المللی باید هم‌استانی‌ها حساسیت و کنترل بیشتری در مورد کیفیت، علامت استاندارد و تاریخ تولید و انقضای تولیدات عرضه شده در بازار داشته باشند.

وی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید نظارت و کنترل بیشتری هم از طرف بازرسان اداره کل استاندارد و هم از طرف شهروندان شاهد باشیم که موجب بالا رفتن کیفیت تولیدات و افزایش صادرات و به تبع آن اشتغال‌زایی در استان خواهد شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان با بیان اینکه تولید کالا و خدمات استاندارد یکی از مهمترین راهکارهای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، افزود: انتظار می‌رود تک تک همشهریان به عنوان بازرسان افتخاری استاندارد در راستای کنترل کیفی محصولات استان و حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت، با بازرسان اداره کل استاندارد همکاری کنند.

وی با بیان اینکه استاندارد زمینه‌ساز اطمینان خاطر بیشتر شهروندان به استفاده از کالاها و خدمات داخلی است، گفت: با توجه به اهمیت پرداختن رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما به توسعه فرهنگ استاندارد در جامعه، طرح این مباحث در رسانه‌ها از جمله صدا و سیما به اعتماد شهروندان به کالاها و خدمات مورد استفاده بیش از پیش کمک می‌کند.

تیموری همچنین با تأکید بر لزوم توسعه و کاربرد هر چه گسترده‌تر استاندارد و تعمیق و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه گفت: همراهی واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها نیز گامی محکم در راستای توسعه استاندارد به ویژه در حوزه توزیع است.

وی در پایان سخنان خود گفت: این اداره کل آماده دریافت هرگونه پیشنهادات و انتقادات بوده و مردم می‌توانند در صورت مشاهده کالاهای غیر استاندارد با شماره تلفن گویای 1517 اداره کل استاندارد تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول