اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

تحریم فرصتی برای خودکفایی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران چیز تازه‌ای نیست و نمی‌تواند حرکت رو به جلو این ملت را متوقف کند و به یقین زمینه‌ای برای رسیدن به خودکفایی است.

تحریم فرصتی برای خودکفایی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام‌ علی خاتمی در جمع کارکنان پایور و وظیفه لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج اظهار کرد: بحث تحریم جمهوری اسلامی ایران مربوط به انرژی هسته‌ای نیست و تنها یک جنگ ‌روانی علیه ملت و نظام اسلامی است.

به گفته وی علی‌رغم تحریم‌های 33 ساله، ملت ایران پویاتر و مقتدرتر از گذشته در مسیر اقتدار و عزت ایران اسلامی گام برداشته و تحریم‌ها نتوانسته است تأثیری در اراده پولادین این ملت ایران بگذارد.

امام جمعه زنجان اضافه کرد: تحریم‌ها نه تنها ما را عقب نگه نداشته‌ بلکه به لطف خداوند متعال موجب پیشرفت و سربلندی ما در تمام عرصه‌ها شده است که نمونه بارز آن شکار پهبادهای آمریکایی در چند روز اخیر است.

به گفته وی تحریم‌های دشمنان علیه ایران از روزهای آغاز پیروزی انقلاب تا کنون همواره ادامه داشته و ربطی به دستیابی و غنی‌سازی انرژی هسته‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام خاتمی تصریح کرد: تا قبل پیروزی انقلاب اسلامی ایران کسی جرات مقابله با آمریکا را نداشت، اما امروز به برکت پیروزی این انقلاب الهی و وجود رهبران الهی این نظام شاهد بیداری بسیاری از ملت‌ها و ایستادگی آنان در برابر استکبار جهانی هستیم.

به گفته وی امروز مردم بسیج و انقلابی را می‌بینیم که در حیات خلوت آمریکا پرچم این کشور را به آتش می‌کشند و این به تعبیر امام راحل همان سیلی خوردن آمریکا از اسلام است.

امام‌ جمعه زنجان در پایان با بیان اینکه تحریم‌ها به فرصتی طلایی برای خودکفایی ایران اسلام تبدیل شده است، اضافه کرد: به برکت وجود ولایت‌فقیه و نقش تاثیرگذار ملت در پشتیبانی از نظام، تحریم‌ها ناکارآمد و فشارهای اقتصادی دشمنان هرگز مانع از پیشرفت این نظام نخواهد شد.

انتهای پیام/79002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول