اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ملت ایران تحریم‌ها را دور خواهد زد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها همواره سبب رشد ملت ایران بوده و هست، بنابر این ملت ایران از تحریم‌ها عبور کرده و آنها را دور خواهد زد.

ملت ایران تحریم‌ها را دور خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در جمع مردم شهر آبیک در مسجد امام زمان (عج) این شهر اظهار داشت: درست است که چند ماهی است به دلیل تحریم‌ها در سختی هستیم و فشار سنگینی بر ما وارد شده، ولی به طور قطع یقین از تحریم‌ها عبور خواهیم کرد.

وی افزود: تحریم‌ها سبب می‌شود به فکر تولید ملی باشیم و به صنعت و کشاوری وابسته‌تر شویم و در این زمینه‌ها به رشد و ترقی دست یابیم.

حسینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: گرچه دولت و مجلس در زمینه وضعیت اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند، ولی مردم نیز باید همپای مجلس و دولت در بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام بردارند.

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم باید از اسراف پرهیز کرده و مصرف را بهینه و به اندازه کنند تا از میزان مصرف‌ها کاسته شود.

این مسئول اضافه کرد: چرا باید در کشور ما میزان مصرف حامل‌های انرژی با مصرف خانگی کشور چین برابری کند و یا چهار برابر کشور پاکستان باشد.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی هزینه دارد، اضافه کرد: برای مبارزه با فساد و احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید هزینه داد.

حسینی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی حقوق بشر گفت: چرا آمریکا باید از رژیم صهیونیستی حمایت کند، ولی ایران نتواند از مسلمانان دنیا حمایت کند، فلسطینیان علاوه بر مسلمان بودن انسان هستند و مظلوم واقع شده‌اند که به فرمایش ائمه اطهار (ع) مسلمانان باید به فریاد مسلمانان برسند.

این مسئول گفت: چه زوری از این بالاتر که استکبار جهانی از اسرائیل غاصب حمایت کند، ولی ایران از ملت فلسطین حمایت نکند گرچه هیبت آمریکا به دست ملت ایران شکسته شده و حرفی برای گفتن ندارد.

وی ادامه داد: در دولت هشتم انرژی هسته‌ای ایران اسلامی خاموش ماند، ولی هیچ کمکی از سوی وعده دهندگان به ایران داده نشد حتی دولت سابق درخواست پنج سانتریفیوژ کرده بود که آن را هم ندادند؛ ولی به برکت دولت اصولگرا و خدمتگزار ایران اسلامی، تاکنون 18 هزار سانتریفیوژ هسته‌ای در کشور تولید شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان تأکید دارند که انرژی هسته‌ای را تعطیل کنید و سپس مذاکره کنید، ولی این جمهوری اسلامی است که ابتکار عمل را در دست دارد.

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاششان این بود که با تحریم اقتصادی به دولت ایران فشار وارد کرده و مردم از نظام فاصله بگیرند تا کار دیگر به مذاکره نکشد.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند که ایران اسلامی به آنان نیازمند شود تا بتوانند به اهداف و خواسته‌هایشان دست یابند.

حسینی با تأکید بر شرکت مردم در عزاداری‌های ماه محرم افزود: شرکت در نماز جمعه،‌ نماز جماعت، مراسم عزاداری اهل‌بیت (ع) علاوه بر اینکه برای انسان ارزشمند و سودمند است سبب شادی و محکم شدن دینداران، مؤمنان و مسلمانان و سبب مأیوس شدن و خالی شدن دل کفار، دشمنان و بی‌دینان می‌شود.

این مسئول با تأکید بر قرائت زیارت عاشورا متذکر شد: در این زیارت از گروه‌های مختلفی نظیر مخالفان اهل‌ بیت (ع)، دنیاطلبان و عافیت‌طلبان بیزاری جسته شده بنابراین می‌طلبد که شیعیان همواره از دشمنان اسلام و قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) بیزاری بجویند.

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان بر تبعیت آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان بر ولایت مطلقه فقیه تأکید کرد.

انتهای پیام/77006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول