اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر اطلاعات:

مردم هیچ‌گاه نظام را تنها نمی‌گذارند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر اطلاعات گفت: ملت ایران همیشه و در هر زمان پشتیبان نظام بوده‌اند و هیچ‌گاه حمایت خود را قطع نمی‌کنند.

مردم هیچ‌گاه نظام را تنها نمی‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از  پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان، معاون وزیر اطلاعات در هشتمین جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: همه تکنیک‌ها و معادلات دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی با پشتیبانی مردم از نظام و درایت رهبر فرزانه انقلاب هیچگاه به نتیجه نمی‌رسد.

وی با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید که حق و حقیقت همیشه از سوی افراد ناحق تحت فشار بوده و پیروزی برای پیروان حق همیشه نزدیک است، ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان طلایه‌دار اسلام در جهان با پیروی از دستورات دینی در این مقطع حساس نیز با عزت و افتخار مسایل و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: قوانین و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برخواسته از قرآن است  و مردم انقلابی ایران اسلامی  برای عمل به آن راه آزادگی را پیش گرفته‌اند که این آزادگی موجب فشار بیشتر دشمنان علیه ما است.

معاون وزیر اطلاعات موقعیت کنونی ایران اسلامی را یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین روزهای بعد از انقلاب اسلامی خواند و افزود: پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند صحنه‌های حساس گذشته و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب راه نجات است.

وی شکستن مقاومت ملی در داخل کشور، گسترش فضای یاس و ناامیدی در جامعه، تقویت پیوند بین دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، ایجاد فضای تردید نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب و دامن‌زدن به اختلافات مذهبی و قومی را در جامعه راهبردهای اصلی دشمن برای لطمه‌زدن به ایران عنوان کرد.

معاون وزیر اطلاعات افزود: دشمنان ایران اسلامی در سه دهه اخیر همیشه از همراهی و پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی در هراس بودند، چون با این اوصاف تاکنون نتوانسته و نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

وی شعار اصلی نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران را شعار دفاع از شریعت و تلاش برای حمایت از دین مبین اسلام  دانست و گفت: تجربه ثابت کرده در این سه دهه اخیر این شعار مهم‌ترین عامل موفقیت ایران اسلامی است.

معاون وزیر اطلاعات تلاش دشمنان  ایران اسلامی در فضای رسانه‌های جمعی، فضای سایبری و تلاش برای ارائه الگوهای اسلامی جدید را در منطقه، اقدامات اصلی دشمنان برای اعتبارزدایی علیه جمهوری اسلامی خواند و بر هوشیاری مسئولان و مردم به به مقابله با این موارد تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی ) در حمایت از کشورهایی که علیه رژیم غاصب صهیونیستی جنگ کنند، افزود: برای نابودی این رژیم  همواره از کشورهای دشمن آن رژیم غاصب حمایت کرده و می‌کنیم.

استاندار کردستان هم در این جلسه بیان کرد: تعامل و همراهی ادارات امنیتی و حراستی استان با دستگاه‌های اجرایی استان بسیار بالا است.

علیرضا شهبازی گفت: تمامی مسئولان استان برای تحقق برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فرامین رهبری در ارائه خدمت بهتر به مردم کردستان شبانه روزی در تلاش هستند.

انتهای پیام/79001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول