اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

کشاورزان کود شیمیایی فصل زراعی آینده را تهیه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از کشاورزان این شهرستان خواست نسبت به تهیه کود شیمیایی فصل زراعی آینده اقدام کنند.

کشاورزان کود شیمیایی فصل زراعی آینده را تهیه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت در جلسه فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: کشاورزان با مراجعه به تعاونی‌های روستایی یا بخش خصوصی و یا حواله‌های تجمیع از طریق شوراها، دهیاران و نمایندگان کشاورزان، سهمیه مورد نیاز کود شیمیایی فصل زراعی آینده خود را سریعاً دریافت کنند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تدابیر جهاد کشاورزی مقرر شده تا به سه شیوه کودشیمیایی مورد نیاز کشاورزان پرتلاش تهیه و توزیع شود.

فرماندار شفت سه شیوه مذکور را شامل، تعاونی‌های روستایی، بخش خصوصی دارای مجوز و شیوه جدیدی که مدیریت را در اختیار خود کشاورزان قرار می‌دهد، عنوان کرد و گفت: راهکار تجمیع یعنی اینکه کشاورزان روستا می‌توانند یک نفر معتمد محلی را از بین دهیار یا شورا و یا افراد توانمند دیگر معین و با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان برای دریافت سهمیه خود به نمایندگی معرفی کنند.

وی ابراز کرد: کشاورزان و مجموعه‌های توزیع کننده باید با حساسیت، دقت و سرعت عمل، برنامه‌ریزی لازم را از اکنون انجام دهند تا بتوانند به میزان کافی کودهای مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کنند تا در ماه‌های بعد دچار مشکل و کمبود نشوند.

شفیعی، یادآور شد: امیدواریم با ارائه تسهیلات توسعه بخش کشاورزی شاهد افزایش تولیدات کشاورزی و اشتغال بیشتر در این زمینه باشیم.

به گفته وی، تاکنون بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بین متقاضیان بخش کشاورزی شهرستان شفت توزیع شده است.

انتهای پیام/2300/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول